Skip to main content

Ik heb een abonnement op de KPN website maker. Via vorige versie kom ik dan op mijn site om te bewerken. Sinds een aantal weken kom ik er niet op. Contact leggen met KPN gaat moeilijk.

Telefonisch contact gaat heel moeilijk. Na lange wachttijd wist de medewerker niet van het product websitemaker KPN. op verzoek de stappen door te nemen werd vanuit de KPN de verbinding verbroken.

Ik vraag de KPN om met spoed contact met mij op te nemen, dat de KPN het probleem oplost en dat dit op korte termijn plaatsvindt.

Eigenlijk hoort dit op het zakelijke forum.  Maar heb jij geen mail gehad dat alles overgaat naar Argeweb?


Neen, het verklaart dan wel het probleem.

Enig idee hoe ik wel op mijn site kom? 

Wat te doen?


Volgens mij heeft KPN het hele spul eind vorig jaar allemaal al over gedaan aan Argeweb. Het is wel bewonderingswaardig dat u van niets weet. Misschien moet u uw mail eens checken. En de facturen. Die zult u toch zeker vast wel eens krijgen? Lijkt me dat daar al een poosje geen KPN logo meer op staat?


Nou het gaat niet zo soepel.  Eind december kreeg ik de slotnota van kpn maar er gebeurde verder helemaal niets. Tot 2 weken geleden mijn site er uit lag ivm verlopen ssl certificaat.  Na wat mail contact met Argeweb is het allemaal opgelost. Ik heb de websitemaker nog niet gebruikt na de overgang.


Morgen ga ik eea verder onderzoeken. Dank voor de reacties.


ik heb idd de overgang naar Argeweb in mail ontvangen, waarin staat vermeld dat er contact met je wordt opgenomen. tot op heden is dat niet gebeurd. ik ga proberen zelf contact te leggen. of heeft iemand een tip?


Hallo @Keizer1, het betreft hier een zakelijke dienst. Zoals @Joep1965 al aangeeft hoort dit eigenlijk op het Zakelijke forum. Mijn advies is ok contact op te nemen met Argeweb. Als moderator op het KPN consumenten forum kan ik je met deze dienst verder niet heel veel helpen. 

Wellicht heb je ook wat aan de informatie op de volgende KPN Zakelijk pagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/cloud/websitemaker-instellen.htm


ik heb idd de overgang naar Argeweb in mail ontvangen, waarin staat vermeld dat er contact met je wordt opgenomen. tot op heden is dat niet gebeurd. ik ga proberen zelf contact te leggen. of heeft iemand een tip?

Even een mailtje sturen maar Argeweb.  Ik ben erg tevreden hoe het uiteindelijk is gegaan. 


Inmiddels contact met Argeweb. Nog niet alles is verholpen, maar er is goede hoop. Sluit ik hier af omdat KPN in deze kwestie geen speler meer is. 
Maar misschien kan men van KPN wel meenemen dat bij overgang van een dienst/product naar andere aanbieder de communicatie daarover duidelijker en uitgebreider mag. Met de mogelijkheid om als klant te kunnen reageren. 
Met groet, Keizer1