Skip to main content

Hallo, ik werd dinsdagmiddag gebeld door kpn. Helaas was dit tijdens mijn werk en miste ik het belletje. Toen ik hier achter kwam belde ik snel kpn om dit na te checken. De werknemer van kpn bevestigde dat een collega contact met mij had opgenomen. Ik werd verteld dat er mailtje zou worden verstuurd naar die collega en dat deze met mij contact op zou nemen. Ik heb tot nu toe echter nog niks gehoord en zoek ik dus weer contact. Ik hoop echt dat het goed komt!

 

Mvg

Fati

Hi @FH_, welkom op het KPN Forum! Heel leuk dat je meegedaan hebt aan deze winactie, jammer dat je nou net dat telefoontje gemist hebt :disappointed_relieved:.

Ik wil heel graag checken hoe of wat en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens: wil jij jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag postcode en huisnummer, klantnummer en jouw contact telefoonnummer. Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? 


Hi @FH_, welkom op het KPN Forum! Heel leuk dat je meegedaan hebt aan deze winactie, jammer dat je nou net dat telefoontje gemist hebt :disappointed_relieved:.

Ik wil heel graag checken hoe of wat en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens: wil jij jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag postcode en huisnummer, klantnummer en jouw contact telefoonnummer. Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? 

Hallo @Shyrin_, bedankt voor je berichtje. Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ik heb mijn telefoonnummer onder 'persoonlijke opmerkingen' gezet, want er is volgens mij geen invul vakje voor 'telefoonnummer'. 

Groetjes,

Fati


@FH_ Goedemorgen Fati, ik zag je reactie in mijn topic over de Vang de VAR actie, goed dat je een seintje geeft. Door persoonlijke omstandigheden is Shyrin iets meer afwezig op het moment en het kan op het forum soms een paar dagen duren voordat je een nieuwe reactie in je topic krijgt. Ik neem het van haar over en help je in het andere topic verder, ‘as we speak’ ben ik al navraag voor je aan het doen 🙂 Ik laat het je daar weten zo gauw ik iets hoor.