Skip to main content

Als ik in de trein wifi wil activeren krijg ik bijgaande melding. Ik heb KPN veilig op m'n smartphone android. Ik ben benieuwd

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hicloud is van Huawei. En Huawei is gevaarlijk hé? Dat weet u toch wel? Dat speelt al onze gegevens door naar China zei Trump, dus dat heeft KPN geblokkeerd. 


Hicloud is van Huawei. En Huawei is gevraarlijk hé? Dat weet u toch wel? Dat speelt al onze gegevens door naar China zei Trump, dus dat heeft KPN geblokkeerd. 

Graag een serieus antwoord. Het is een waarschuwing voor kinderen. Ik ben de 50 al een tijd gepasseerd. Ik vermoed dat er bij KPN serieus iets aan de hand is


Tja, ik ken de software niet, want ik gebruik het niet. Maar het ziet er naar uit dat er ouderlijk toezicht ofzo staat ingesteld. Lijkt me dat u dat dan toch zelf gedaan heeft?


Tja, ik ken de software niet, want ik gebruik het niet. Maar het ziet er naar uit dat er ouderlijk toezicht ofzo staat ingesteld. Lijkt me dat u dat dan toch zelf gedaan heeft?

Ik heb niets aan instellingen veranderd. Ik heb meerderjarige kinderen die bovendien nooit aan mijn telefoon zitten. Ik heb alleen in de trein de wifi willen activeren en dat was het


Ik kan nu alleen nog maar op dr community hier komen. Alle sites toegang verboden.. Mail komt niet binnen. Dit is begonnen

n omdat ik me wilde aanmelden voir wifi in de trein.. Ik heb geen instellingen veranderd, heb niets gedaan. Kpn veilig niet zo veilig als ik dacht. Mijn toestel doet verder niets meer! 

 

​​​​​​

 

 


Ik kan nu alleen nog maar op dr community hier komen. Alle sites toegang verboden.. Mail komt niet binnen. Dit is begonnen

n omdat ik me wilde aanmelden voir wifi in de trein.. Ik heb geen instellingen veranderd, heb niets gedaan. Kpn veilig niet zo veilig als ik dacht. Mijn toestel doet verder niets meer! 

 

​​​​​​

 

 

Gelukkig alles opgelost mbv een Kpn medewerker, Kpn Veilig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 


Hi Ecaj, welkom hier. 

Gelukkig alles opgelost mbv een Kpn medewerker, Kpn Veilig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

Het lijkt erop dat KPN Veilig om de een of andere manier bijna alles blokkeerde. Ik ben blij om te lezen dat alles inmiddels weer goed werkt. 


Als ik in de trein wifi wil activeren krijg ik bijgaande melding. Ik heb KPN veilig op m'n smartphone android. Ik ben benieuwd

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Ik heb het inmiddels weer. Niet eens in de trein, gewoon thuisI k heb dus samen m'n een medewerker, via een code keek ze mee en ging eigenhandig over m'n scherm. (ene Fiene) Maar goed, heeft dus uiteindelijk niet geholpen sinds 2 dagen weer mis. Toch een KPN Veilig fout, dat is duidelijk