Skip to main content

Ik heb vandaag Bitwarden op mijn mobiel gezet. Wanneer ik daarmee in wil loggen op een site zoekt Bitwarden die betreffende inloggegevens onder 'items voor com.fsecure.ms.kpn.veilig' op mijn mobieltje. Ik heb Bitwarden met dezelfde gegevens op mijn desktop en daar werkt het allemaal prima. Ik vermoed dus dat ik nog iets aan moet passen in mijn mobieltje. Maar ik weet niet wat. Heeft iemand een idee? Ik heb een Galaxy A20

Hoi @Theo004, welkom. 

Bitwarden is een app om je wachtwoorden bij te houden begrijp ik. Maar moe dat verder op jouw mobiel zit, daar heb ik geen idee van. Hopelijk komt er nog iemand die hier meer van af weet. Want het zit vermoedelijk ergens in de instellingen inderdaad, maar waar. 


Hoi Bart, klopt ja Bitwarden is net zoiets als Last Pass. Met ingang van 16-03 kun je Last Pass Free nog maar op 1 groep apparaten gebruiken: Smartphone e.d. of desktop/laptop. Ik heb er maar voor gekozen om LP op m’n smartphone te blijven gebruiken en Bitwarden op de desktop. Daar werkt ie prima. Maar ik blijf wel benieuwd naar de oplossing dus als iemand die heeft hoor ik dat graag.

Bedankt voor je bericht in ieder geval.


Gelukkig nog een workaround dus. Maar ik hoop ook dat er nog iemand langskomt, want ik heb werkelijk geen idee.Â