Skip to main content

Mijn abonnement bij kpn is ingegaan op 31 december en tot vandaag 5 januari en ik heb mijn welkomstgeschenk niet ontvangen Of een e-mail waarin staat wanneer ik mijn geschenk zal ontvangen, gelieve te antwoorden .


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemorgen,

 

Omdat u een nieuw abonnement hebt afgesloten heeft u een bedenktijd van 14 dagen om op te zeggen. Pas daarna zal het geschenk opgestuurd kunnen worden.


Ik heb kpn toestemming gegeven om mijn abonnement over te zetten , maar ik begreep niet wat u bedoelt, krijg ik mijn cadeau of niet? 


U heeft een nieuw abonnement bij KPN? Als dat zo is dan heeft u 14 dagen bedenktijd om uw contract te annuleren. Pas na deze annulerings/opzegtermijn wordt het welkomstgeschenk opgestuurd.

 

 


Ja, ik ben een nieuwe abonnee bij kpn, maar mijn contract met het oude bedrijf is al opgezegd en nu ben ik een abonnee bij kpn en het werkt voor mij sinds 31 december .


En sinds 31 december heeft u het recht om binnen 14 dagen contract na oplevering op te zeggen ofwel tot 14 januari.

Herroepingsrecht

Zolang deze termijn niet is verstreken kunt u het huidige abonnement nog annuleren, Uiteraard is het logisch dat het geschenk pas na deze termijn wordt toegezonden anders zou het mogelijk zijn het cadeau in ontvangst te nemen en het abonnement binnen die 14 dagen te beëindigen.

Om deze reden zal het welkomstcadeau pas opgestuurd gaan worden als deze "Bedenktermijn" is verstreken.


Hallo @Appie 86, welkom! Leuk dat je voor KPN gekozen hebt. :green_heart:  In tegenstelling tot eerdere berichten, kan ik je melden dat je in principe de dag na activatie al een e-mail met Track & Trace zou moeten ontvangen, mits je gekozen hebt voor het welkomstcadeau en niet de korting. Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Indien het langer dan twee werkdagen is geleden dat jouw verbinding is geactiveerd en je hebt nog geen e-mail van ons ontvangen, dan lijkt het me goed als ik even mee kijk. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


@Denise_ lijkt me toch bijzonder een welkomstcadeau voor aflopen van de herroepingsrecht, uit mijn ervaring met die situatie is het namelijk wel altijd van toepassing geweest dat dit gebeurde na aflopen hiervan, is hierin iets gewijzigd ?

En de vervolg vraag is dan wel wat als de wel beroep wordt gedaan op de herroepingsrecht na ontvangst van he cadeau ? 


Hallo.@Denise

Ja, het is meer dan 2 werkdagen geleden voor mijn internetactivering en ik heb geen e-mail ontvangen waarin staat dat mijn welkomstgeschenk zal worden verzonden, daarom vraag ik het.  Helaas is het 6 dagen geleden dat mijn internetverbinding is geactiveerd en heb ik geen e-mail ontvangen.  Ik heb gekozen voor een Microsoft Surface Go 2 welkomstgeschenk en ik heb ook een e-mail waarin wordt uitgelegd wat ik heb gekozen.  Ik hoop dat je voor het verstrijken van de opzegtermijn een oplossing vindt, anders kan ik niets doen..Ik heb de informatie verzonden, de vragenlijst is ingevuld 


Hallo.

@Denise_u heeft me geen geantwoord, ik zei dat ik geen e-mail heb ontvangen na het activeren van de verbinding !!!!


Mijn excuses! Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik krijg dit bericht nu pas binnen. Het bericht van 6 januari heb ik nog niet eerder gezien. Ik heb mijn collega's gelijk verzocht jou meer informatie over de levering van jouw welkomstcadeau toe te sturen. Je zou binnen drie werkdagen iets moeten horen.

@LaurensZalm Voorheen was het inderdaad zo dat je een welkomstcadeau pas na afloop van het zichttermijn toegestuurd kreeg, maar nu zou je echt de dag na activatie een e-mail moeten ontvangen. Meer informatie over het welkomstcadeau lees je op kpn.com/welkomstcadeau. Hier staat ook gelijk het antwoord op jouw vervolgvraag:

Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau en dien het apparaat, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren aan KPN. In geval van schade of defect aan het apparaat, behoudt KPN het recht om de kosten voor het repareren ervan achteraf bij je in rekening te brengen.


@ denise_

شكرًا لك على ردك ، أخبرني أنه يجب أن أتلقى بريدًا إلكترونيًا وأنني تلقيت إعلانات KPN فقط وعندما اتصلت بـ Sidekix ، قالت فقط بعد 14 يومًا من استلام هديتي إذا كان يحق لي الحصول عليها ، ولا حتى أخذ معلوماتي أو عنوان المنزل للتحقق من الحالة ، أعني أنني لم أحصل على أي مساعدة !!!! 


@Appie 86 Sorry, ik spreek die taal niet. Ik zou je willen vragen jouw berichten in het Nederlands of Engels te typen, alleen dan kan ik je verder helpen.