Skip to main content
Beantwoord

Misleidende mail over ESET

  • 29 June 2024
  • 11 reacties
  • 725 keer bekeken

kreeg net een mail van KPN

daar staat het volgende in.


“Er zijn tegenwoordig veel online gevaren. Om je echt zorgeloos veiliger online te laten zijn, bieden we je ESET Thuis op onze kosten. Het kost je dus helemaal niets! Omdat we veiligheid belangrijk vinden.”

er is niks op hun kosten alleen de 1e maand is gratis daarna betaal je €4,49

Ja, ik dacht ook helemaal gratis maar als ik verder ga zoeken begrijp ik ook dat het alleen de eerste maand gratis is. Als dit niet juist is dan graag een reactie vanuit kpn.


Inderdaad misleidend 

je verwacht zoiets niet van de KPN


ESET Thuis Netwerkbeveiliging

Veilig online zijn

 

Er zijn tegenwoordig veel online gevaren. Om je echt zorgeloos veiliger online te laten zijn, bieden we je ESET Thuis op onze kosten. Het kost je dus helemaal niets! Omdat we veiligheid belangrijk vinden.

 

Als je hier echt na éen maand voor moet gaan betalen is dat gewoon misleidend en oplichting

 


kreeg net een mail van KPN

daar staat het volgende in.


“Er zijn tegenwoordig veel online gevaren. Om je echt zorgeloos veiliger online te laten zijn, bieden we je ESET Thuis op onze kosten. Het kost je dus helemaal niets! Omdat we veiligheid belangrijk vinden.”

er is niks op hun kosten alleen de 1e maand is gratis daarna betaal je €4,49

dat kan ik alleen nergens vinden ?


heb nu iets gevonden, zuinig bewaren want dit is toch vrij duidelijk

GRATIS

 

 

Ik zie toch echt dit staan als ik de link in mijn mail volg

 

 


Denk dat KPN de weg kwijt is of er is nog geen aanpaasing op de wedsite waardoor een verkeerde (oude) link wordt geopend.

 


Hi @Erwin1966, allen, goed dat jullie het aankaarten. De ESET Thuis actie geeft niet overal hetzelfde aan lees ik, dat is inderdaad niet duidelijk.

We doen intussen navraag over hoe het zit met deze actie. Zo gauw we meer weten, deel ik het hier met jullie.


Ik heb op 27-6-2024 met ene Tom gesproken. Heb hem gevraagd of deze actie echt gratis is, omdat het niet volledig duidelijk is. In de mail die ik gekregen heb staat echt dat het gratis is. En als je verder zoekt moet je na een maand betalen. Heb deze Tom gezegd dat dat misleiding is.  Na even gezocht te hebben heeft hij mij verzekerd dat het gratis is. Mocht er toch geld worden afgeschreven dan moet ik contact op nemen met kpn.


Hi allemaal, ik heb meer informatie over hoe het zit met de ESET Thuis actie.

Het kan zijn dat je een e-mail hebt gekregen over korting op ESET Thuis. Het advies is vooral: lees deze mail goed door, log in op MijnKPN het juiste KPN ID (waaraan jouw KPN Thuis abonnement gekoppeld is) en klik dan door in MijnKPN. Dan zie je welke korting op ESET Thuis voor jou geldt. Sommige klanten krijgen een mail met een persoonlijk aanbod waarbij de korting geldt zo lang je abonnement loopt. 

Heb je deze mail met dit aanbod niet gehad, dan geld dat je gebruik kunt maken van de actie eerste maand gratis. Je kunt dan na die eerste maand ook weer opzeggen indien je dit wilt.


Ik had een mail van KPN gekregen waarin stond dat ik ESET kado kreeg. Als ik vervolgens op activeren klik in die mail kom ik op de KPN website. Daar staat niets over dat het na maand geld gaat kosten. Maar op de factuur blijkt dat het maar 1 maand gratis is. Opzeggen kan pas na een maand, dus het gaat me sowieso wat kosten. Klacht ingediend bij KPN, per mail bevestiging gekregen dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg. Er zijn nu 10 werkdagen verstreken, niets van KPN vernomen. Ben al jarenlang klant van KPN, bedankt voor het ‘cadeau' en de afhandeling van mijn klacht!


Reageer