Skip to main content

heb vandaag een afspraak staan voor een monteur die alles komt aansluiten tv, wiffi, modum. 4wk geleden ingepland. 2 dagen lang al smsjes gekregen als herinnering dat de monteur komt tussen 8.00-10.00. Is nu 12u en nog niemand. gebeld met KPN kunnen geen contact opnemen met monteur alleen inzien of hij nog ingepland staat. Antwoord monteur staat ingepland ik zou nog even wachten. Waarom worden we niet op de hoogte gehouden als de monteur later komt of misschien helemaal niet? Wij moeten toch ook thuis zijn? 

 

Hi @Gundi! Welkom op het forum. Dat kan niet de bedoeling zijn zo. Is de monteur uiteindelijk wel langsgekomen?


Nee, is niet meer dinsdag geweest. Dinsdag gebeld en afspraak telefonisch naar de donderdag verplaatst. Weer niemand! Donderdag weer bellen was niet ingepland! 

Donderdag weer nieuwe afspraak gemaakt komt nu aanstaande maandag. Maar ja.je snapt dat ik daar nog geen vertrouwen in heb.

 


@Gundi Houweling nee, dat begrijp ik dan. Ik wil wel maandag nog even afwachten. Het toch nog 1 kans geven. Komt er dan niemand, zou je het dan hier willen laten weten? Ik wil ongeacht maandag laten nakijken wat de oorzaak is. Maar afhankelijk van maandag wil ik daarbij ook zelf even kijken naar het maken van een nieuwe afspraak met je. 


Nu wordt het nog mooier. De persoon die ik donderdag gesproken heb en die de afspraak heeft gepland weet ook niet wat hij doet. Hij sprak met mij af aanstaande maandag 16okt 2023. Nu krijg ik net een mail van KPN dat de afspraak op 24 oktober staat op de dinsdag.! Dit is toch niet te doen, ik spreek in september af om over te stappen en plan toen ook de afspraak en na KPN zijn fouten en niet opdagende monteur en slechte communicatie moet ik nu weer 1.5 wk wachten!. Ik vind dit echt niet tof


@Gundi Houweling dat je dit niet tof vindt snap ik heel goed. Aan het moment van de afspraak kan ik helaas niks doen. Wat ik wel wil doen is kijken waarom dit niet goed gaat en kijken wie ik hier naar kan laten kijken om dit proces te verbeteren. 

Zou je je profiel in willen vullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan ga ik daarmee aan de slag. 


Monteur staat nu op 24 okt 2023. We gaan het zien 


Hi @Gundi Houweling! Ik zie dat de monteur 24 oktober is geweest. Nogmaals excuses dat het zo lang heeft geduurd. 


Ja klopt, de monteur mag een 10 krijgen voor service en hulp. Goeie jongen 👍