Skip to main content

Ik ben een paar maanden  geleden verhuisd, en kwam erachter dat sindsdien mijn NAW gegevens op telefoonboek.nl en telefoongids.nl staan. Deze zijn doorgegeven door KPN

 Ik wil dit absoluut niet, en heb hier ook nooit toestemming voor gegeven.

 

contact gezocht met klantenservice van kpn, die adviseerden om het via een site weg nummervermelding weg te laten halen. Maar nu  staat het nog steeds( een week later) op een van de sites.

 

Ik ben hier ontzettend boos over, en heb hier een klacht over ingediend bij KPN. Zij zeggen niets te kunnen doen, en laten het op zijn beloop naar mijn idee.

 

 

 

Hoi @Henk-Jan D,

Wat vervelend om te horen dat zonder jouw medeweten jouw gegevens in de telefoongids zijn terecht gekomen. KPN geeft deze gegevens normaliter door wanneer bij het aanvragen van een nieuw abonnement wordt aangegeven dat de klant akkoord gaat. Dit doen alle providers in principe. Hierna heeft dit eigenlijk niks meer met jouw provider te maken, KPN kan dit dus ook niet voor jouw verwijderen of wijzigen. Wanneer jij een verzoek tot verwijdering indient bij de telefoongids zullen zij dat verzoek moeten inwilligen. 

Mijn excuses, ik begrijp dat het een vervelende situatie is. Helaas kan kunnen wij jou geen oplossing bieden. 


Kunnen jullie dat uitleggen dat ik al 3 jaar klant ben ZONDER dat er een vermelding van NAW in de telefoongids stond, en na de verhuizing wel? 


Ik ben bang dat dat bij de verhuizing per ongeluk in het systeem is aangevinkt, bij een verhuizing krijgen we de vraag namelijk opnieuw. Nogmaals excuses, dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest.