Skip to main content

Wij hebben via KPN net de Nest Doorbell aangeschaft om als iemand aanbelt ook een melding met geluid op je telefoon te krijgen. Helaas is dit niet het geval. Wat is hier aan te doen? Krijg alleen een stille melding en daar heb je weinig aan.

Heb je in het menu van de deurbel "meldingen" aangezet?

Staat "bezoekersmeldingen" aan?

Krijg je dan een pop up melding op je telefoon waar als je daar op druk de deurbelcamera geopend word?

Geven andere apps wel een melding met geluid? Maw, staat je telefoon niet op stil?


In het menu meldingen (op jouw telefoon) kun je per app aangeven wat voor meldingen je krijgt. 


Dit heb ik al uitgeprobeerd maar dat helpt niet. Ik krijg wel een popup melding maar die geeft geen geluid.  We hebben de Nest Mini erbij. Deze zegt wel dat er iemand bij de deur staat. Maar als we in de keuken of in de tuin zitten horen wij dat niet. Dus een goed geluid op de telefoon is een welkome aanvulling. Als dit niet kan heb je er niet zoveel aan.


Contact gehad met de service desk van KPN. Deze wisten hierop geen antwoord en stuurden mij door naar Google Support .  Ze hadden hier al veel vragen over gehad. Tot op heden is het nog niet mogelijk om een geluidsmelding te krijgen op je mobiel.

Hier wordt wel aan gewerkt en kan nog wel even duren. Ik vind dat dit in de handleiding vermeld moet worden.

Hartelijk dank voor jullie reacties.