Wat zijn eigenlijk de voorwaarden voor Netflix via KPN?
Begin januari heb ik mijn Netflix abo opgezegd omdat ik de factuur via kpn wou betalen, ik zou dan hussel entertainment nemen met 5 euro korting op Netflix. 31 januari liep mijn contract met kpn af. Ik heb begin februari contact gehad met kpn, ik wilde overstappen van kpn compleet naar alleen internet met Netflix. De medewerker heeft toen per 6 februari mijn contract overgezet van compleet naar alleen internet. Dit zodat ik op 5 februari mijn Netflix factuur kon omzetten naar kpn. Er is toen door de kpn medewerker niet verteld dat ik perse tv van kpn moest afnemen om ook Netflix te kunnen kijken.
Op 12 maart kreeg ik een mail van Netflix dat kpn het abonnement niet kon innen, dit terwijl er al 1 maand door kpn was geïnd. Ik heb toen weer contact opgenomen met kpn hoe dit kon. Toen is mij pas verteld dat ik perse een tv abonnement moest afnemen wou ik ook Netflix met korting van kpn krijgen.Â
Ik voel mij verkeerd voorgelicht en ik kan op de kpn site ook niets vinden over dat ik perse een tv abonnement moet hebben. Of ik moet eroverheen hebben gekeken. Het gaat mij niet zozeer om de 5 euro korting, al is dat mooi meegenomen. Waar het om gaat is dat de medewerkers schijnbaar ook niet weten hoe het werkt. Is er toch een mogelijkheid om de factuur via jullie te laten lopen? Al dan niet met korting, zonder dat ik een tv abonnement moet afsluiten? Wij streamen nu alles via nlziet, dplay en Netflix. Reguliere tv hoeft voor ons niet meer.Â