Skip to main content

Vandaag een mail in mijn spam van Netflix. Volgens KPN kon het abonnementsgeld niet worden afgeschreven en is het abonnement per direct gestopt. Ik dacht vast spam maar helaas Netflix werkt echt niet meer. 
Wij hebben niet opgezegd  en via KPN ook geen bericht gehad dat dit zou gebeuren. Laatste rekening ook gewoon betaald. 
Hoe kan dit en beter nog hoe snel kan dit worden opgelost?

Hoi @Huibv, hmm, dat lijkt me niet de bedoeling. Jouw Netflix werkt dus ineens niet meer.

We doen ons best om je hier op ons forum zo snel mogelijk te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is, kan er een paar dagen tussen zitten voordat je een reactie hebt. Het kan daarom soms handiger zijn om even te bellen of chatten met onze klantenservice. Hoe staat het er intussen voor? Heb je MijnKPN al gecontroleerd? In MijnKPN kan je gemakkelijk je abonnement en extra opties nakijken en aanpassen, zoals bijvoorbeeld Netflix.


Dank voor uw reactie. Inmiddels inderdaad via de chat contact opgenomen. Konden niet vertellen waar het mis is gegaan. Is inmiddels weer toegevoegd aan het account. 


Dank voor uw reactie. Inmiddels inderdaad via de chat contact opgenomen. Konden niet vertellen waar het mis is gegaan. Is inmiddels weer toegevoegd aan het account. 

Ah, goed om te horen dat 't opgelost is, en dankjewel voor de terugkoppeling!