Skip to main content

Ik heb Netflix opgezegd en een bevestiging gekregen per mail dat op 14-7-2022 mijn contract wordt beëindigd. Stopt nu automatisch de betaling via kpn?

Goedenavond @Henkrik!

Als er geen Netflix abonnement actief is, stopt de betaling via de KPN factuur ook. Ik raad je wel aan om via MijnKPN of onze klantenservice de optie “Netflix betalen via de KPN factuur” uit te schakelen.

Via onze klantenservice is het als volgt te regelen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!