Skip to main content

Hallo

Neflix heeft sinds gisteren ook weer opnieuw problemen.

Al het genoemde uitgevoerd.

- Problemen bij ons alle 3 dig ontvangers

- Stroom eraf gehad van dig ontvanger

- Router uit gehad

- digitale ontvanger thuis uitgewisseld. 

- router een frisse start uitgevoerd. 

- netflix opstarten gaat niet, blijft in een aantal keren in een lus hangen. Er komt een melding van netflix, opnieuw, meer details, of afsluiten. 

Netwerk is gecontroleerd en is goed. 

Uitloggen bij ondersteuning gaat wel en daarna inloggen gaat wel maar netflix valt weer in herhaling. 

Wat te doen? 

Mijn mogelijkheden zijn nu op. 

Gr Johan

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

 

 

Vervelend dat Netflix niet op wil starten, @Johan64! Ik lees dat je al één en ander hebt geprobeerd, helaas zonder succes. Wat ik nog niet terug zie, is of je de tv-ontvangers al eens teruggezet hebt naar de fabrieksinstellingen. Instructies hiervoor vind je onder kopje 2. Als dat niet werkt, dan kan het helpen om de Experia Box een reset te geven. Hopelijk helpt dit. :slight_smile:


Hoi Denise

Frisse start tv ontvanger was al uitgevoerd, had verkeerd omschreven.

Experiabox gereset.

Frisse start tv ontvanger opnieuw uitgevoerd.

 

Resultaat blijft hetzelfde.

Netflix op tablet is geen probleem,werkt goed

 

Gr Johan

 

 


Netflix via kabel naar tv werkt prima.

Vreemd dat in 1 keer iet meer kan via tv ontvangers

 

Gr Johan


Bedankt voor de toelichting. Netflix op de TV zelf kijken is dus geen probleem, maar Netflix via de tv-ontvanger kijken lukt niet. Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers in gebruik hebt. Ervaar je dit probleem op alle tv-ontvangers? Indien je het probleem op één tv-ontvanger ervaart, zou je dan deze tv-ontvanger eens met één van de andere tv-ontvanger van plek willen ruilen? Blijft het probleem zich dan voordoen op dezelfde locatie of verhuist het probleem mee met de tv-ontvanger? Indien dit laatste het geval is, zou je dan het serienummer van de tv-ontvanger in kwestie onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel willen zetten?


Hallo Denise

Sinds eergisteren deed alles het weer heeft. 

Wel vreemd maarja.

Het waren alle drie de tv ontvangers. Lijkt me sterk dat deze allemaal niet goed waren.

Bedankt voor de moeite. 

Gr Johan


Wat fijn dat Netflix weer goed werkt! Ik heb niet direct een verklaring voor het probleem, maar hopelijk keert het niet terug. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.