Heb in nov 2021 een nokia tablet als welkomsgeschenk gekregen maar nu is het touchscreen stuk
Heb contact opgenomen met nokia kreeg echter een mail in het engels terug een taal die ik niet spreek
Heb op het kpnforum meerdere klachten hierover gelezen en die werden aangeraden om contact op te nemen met sidekix
Heb ik gedaan en die vertelden mij om contact op te nemen met kpn
Contact opgenomen met kpn die vond het in eerste vreemd dat sidekix gezegd had om contact op te nemen met kpn
ze vroegen ook of ik contact had opgenomen met nokia heb ze verteld dat ik een mail terug kreeg in het engels en de taal niet spreek op verzoek de mail van nokia doorgestuurd
De reactie van kpn was dat nokia in de mail genoeg info had gegeven en dat het spijtig was dat ik de taal niet sprak en de mail maar moet vertalen met google translate of iets dergelijk aangezien het fabrieksgarantie was
Het komt bij mij over van wij hebben je als klant binnengehaald hier heb je een kado en nu het stuk is pech gehad zoek het zelf maar uit
Nu is mijn vraag aangezien dit de eerste keer is dat ik contact opneem met de klantenservice van kpn is deze behandeling normaal of heb ik de pech dat ik iemand heb getroffen die met het verkeerde been uit bed gestapt was