Skip to main content

Heb in nov 2021 een nokia  tablet als welkomsgeschenk gekregen maar nu is het touchscreen stuk

Heb contact opgenomen met nokia kreeg echter een mail in het engels terug een taal die ik niet spreek

Heb op het kpnforum meerdere klachten hierover gelezen en die werden aangeraden om contact op te nemen met sidekix

Heb ik gedaan en die vertelden mij om contact op te nemen met kpn

Contact opgenomen met kpn die vond het in eerste vreemd dat sidekix gezegd had om contact op te nemen met kpn

ze vroegen ook of ik contact had opgenomen met nokia heb ze verteld dat ik een mail terug kreeg in het engels en de taal niet spreek op verzoek de mail van nokia doorgestuurd

De reactie van kpn was dat nokia in de mail genoeg info had gegeven en dat het spijtig was dat ik de taal niet sprak en de mail maar moet vertalen met google translate of iets dergelijk aangezien het fabrieksgarantie was

Het komt bij mij over van wij hebben je als klant binnengehaald hier heb je een kado en nu het stuk is pech gehad zoek het zelf maar uit

Nu is mijn vraag aangezien dit de eerste keer is dat ik contact opneem met de klantenservice van kpn is deze behandeling normaal of heb ik de pech dat ik iemand heb getroffen die met het verkeerde been uit bed gestapt was

 

Ik heb een keer oordopjes bij een mobiel gekregen te waarde van 100 euro. Via de site van Nokia aangemeld en de volgende ochtend (8uur later) stond de luxe versie van DHL al voor de deur. 12 uur later waren de oordopjes in Hongarije en nog geen 12 uur later had ik een nieuwe doosje van DHL aangepakt aan de deur.

Je stuurt je product op voor reparatie in 4 eenvoudige stappen:

ic_form.svg

Online formulier invullen

Vul de noodzakelijke informatie over je product in, evenals je eigen gegevens.

ic_delivery.svg

Courier\-collectie

Regel de tijd waarop je jouw voorverpakte product wilt laten ophalen of breng het naar een goedgekeurd inzamelpunt.

ic_build.svg

Reparatie of vervanging

Wij evalueren je product en repareren of vervangen het meteen (als het niet te repareren is).

ic_device.svg

Product verzonden

Doorgaans wordt je product binnen een dag van reparatie of vervanging weer naar je teruggestuurd.


Hoi @Samsungfan en welkom op het forum! Wat zuur dat je tablet niet goed meer werkt en ook dat het contact zo stroef verloopt. 😔

Ik heb de actie erbij gepakt en zie dat je bij de ontvangst van je cadeau ook een garantiebewijs van Nokia kreeg. Dat houdt dus in dat de garantie via Nokia loopt. Ik heb hun site bekeken en zie inderdaad dat zowel de chat als het e-mail contact in het Engels gedaan worden. Wel heb ik naar aanleiding van het bericht van @Jeroen Ruiter de reparatiepagina gevonden. Als je daar de T20 (het type van de tablet) invult, dan kun je hem voor reparatie aanmelden en als het goed is gebeurt dit dan nog binnen de garantie, afhankelijk van de bevindingen van de Nokia reparateurs. 🙂 Jeroen heeft er zo te lezen goede ervaringen mee, dus ik heb goede hoop dat het voor jou via deze weg ook goed komt!