Skip to main content

2 films gehuurd bij kpn on demand. Nu wilde ik gaan kijken staan ze er niet meer op!. Overal is het beleid dat je zodra je de film start je deze binnen 48 uur moet afkijken. Ik had de films wel al eerder in de week gehuurd zodat ik ze in weekend zou kunnen kijken.Het is toch niet zo dat bij kpn geldt dat je een film sowieso binnen 48 uur moet bekijken en dat je gekeken of niet kwijt bent?:disappointed_relieved:

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Hoi @Pippikju. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat je de 2 gehuurde films niet hebt kunnen bekijken. Wanneer je een film huurt wordt er aangegeven hoelang je deze film kan bekijken, daarna is het niet meer mogelijk om jouw bestelde film af te spelen. Zou je willen aangeven om welke films het gaat, de kosten en jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal voor jouw uitzoeken of ik kan achterhalen of deze films in rekening gebracht zijn/worden, Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Je dient de film binnen 48 uur van af het huurmoment te kijken. Niet vanaf het moment van eerste viewing.

Huur je ‘m dus op donderdag 14:00 uur dan kun je kijken tot zaterdag 14:00 uur. Begin je dan op zaterdag om 13:00 uur dan redt je het dus al niet.

Huur ze dus niet te lang voor het kijkmoment :smirk:


Hoi @Pippikju. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat je de 2 gehuurde films niet hebt kunnen bekijken. Wanneer je een film huurt wordt er aangegeven hoelang je deze film kan bekijken, daarna is het niet meer mogelijk om jouw bestelde film af te spelen. Zou je willen aangeven om welke films het gaat, de kosten en jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal voor jouw uitzoeken of ik kan achterhalen of deze films in rekening gebracht zijn/worden, Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer