Beste forum- gebruikers,
als ik op mijn iPhone de functie ‘Ruim op’ gebruik, (...via ‘Instellingen’/ ‘Algemeen’ / ‘iPhone-opslag' en dan ‘KPN Cloud’), dan verwijder ik níet ook tegelijkertijd de data welke ik in mijn KPN Mail onder de 9 blokjes/ ‘Drive’ heb staan.
Klopt dit? ...en alvast dank voor het meedenken! (Mijn iPhone 8Plus- opslag inzake KPN Cloud wil ik naar 0 GB terugbrengen, (in plaats van nu 15,16 GB), zodat het niet zoveel opslag in beslag neemt)
UR
Hi
Mijn vermoeden is dus dat het nu precies werkt zoals ontworpen. Alleen ik kan dat niet direct voor je bevestigen.
Hi
Dank voor het meedenken! Ik wil het ‘opruimen’ via mijn iPhone echter wel 100% zeker weten, ( dus dat ik het kwijt ben op mij iPhone én op mijn laptop), dus ik wacht ook nog andere reacties af.
UR
Ik blijf van mening dat de “Ruim op” functie de cloud niet gaat leeghalen. Bovendien staan de bestanden in de cloud. En moeten dus geen ruimte innemen op je telefoon. Die staan online, in de cloud, tot je deze download.
Hi
Duidelijk! …en dan kan dit topic worden gesloten hierbij. Tchau!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.