Skip to main content

Ons internetabonnement is net  (omdat het moest) overgezet naar KPN. Ik begrijp dat ik op alle apparaten F-secure van KPN veilig moet installeren. Ik zou graag willen weten op welke apparaten ik F-secure van Xs4all had staan, zodat ik deze kan vervangen. Omdat ik niet meer kan inloggen bij Xs4all, kan ik dit niet meer opzoeken. Volgens Xs4all zou dit nu bij KPN zichtbaar moeten zijn. Ik zie alleen dat ik 15 licenties heb, niet op welke apparaten deze staan. Hoe kom ik hier nu achter?

 

Met vr groet

Maud

Hallo @maud027 ,

Open het KPN Veilig programma via bv het icoontje. 

Klik in het keuzemenu rechts bovenin op het hoofdje voor Beheren. 

Log dan in met jouw KPN-ID. 

En dan zit je in het beheermenu waar je apparaten kunt toevoegen of verwijderen. 


Hallo @maud027 ,

Open het KPN Veilig programma via bv het icoontje. 

Klik in het keuzemenu rechts bovenin op het hoofdje voor Beheren. 

Log dan in met jouw KPN-ID. 

En dan zit je in het beheermenu waar je apparaten kunt toevoegen of verwijderen. 

Dit geld alleen maar voor de KPN-licenties, en dus niet voor de XS4All licenties. Deze zijn nu niet meer in te zien.


Dan die apparaten maar opnieuw toevoegen via dit programma. 


Ik zou willen dat ik dit van te voren geweten had. Ik heb 15 licenties. Geen idee welke apparaten er allemaal onder vallen. Als ik geweten had dat ik nu niet meer bij Xs4all kon inloggen, dan had ik ze van te voren genoteerd.

De overgang gaat allemaal erg rommelig en zorgt voor veel ergernis.


De overgang gaat allemaal erg rommelig en zorgt voor veel ergernis.

 

Hier ben ik het absoluut mee eens. Als het zo door blijft gaan zal het niet lang duren voor ik mij bij Freedom inschrijf.


@maud027  Ik heb dit voor je nagevraagd. Jouw oude overzicht blijft nog 3 maanden bewaard. Je kunt dit opvragen via de helpdesk van XS4All.

Hier zijn de contact mogelijkheden:

https://www.xs4all.nl/contact/