Skip to main content

Goede dag,

Vandaag met internet over gestapt van XS4all naar KPN. Nu had ik via XS4all F-secure, maar dat was uiteraard niet meer geldig. Dus ik wilde KPN-veilig installeren, blijkt dat ik eerst e.e.a. aan mijn KPN-profiel moet hangen en dat het 3(!) dagen kan duren voordat ik de software pas kan installeren.

Dus door het overstappen betaal ik wel meteen (ook voor KPN-veilig) de abonnementskosten, maar is mijn PC voorlopig minder beveiligd dan voorheen…

Dit vind ik een érg vreemde werkwijze. Ik hoop dat deze ervaring geen “garantie” voor de toekomst zal blijken te zijn…

Hoelang is de gemiddelde duur tussen aanvragen en opleveren door KPN?

Grtz,

Bert.

Dag @Bertje9999, welkom op het KPN Forum! Leuk dat je voor KPN hebt gekozen.

Het activeren van KPN Veilig kan tot 3 dagen duren. Maar het kan natuurlijk ook eerder actief zijn. Doorgaans is dit binnen 1 dag wel actief. Houd er alleen wel rekening mee dat het langer kan duren.

Over de kosten hoef je je niet direct zorgen te maken. Standaard krijg je KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten gratis bij jouw abonnement. Hoeveel apparaten jij gratis kunt beveiligen, hangt af van jouw abonnement.

Heb je meer apparaten in huis die je wilt beveiligen? KPN Veilig breid je voor 4,99 per maand gemakkelijk uit met 10 extra apparaten. Je kunt dit aanvragen via MijnKPN.