Skip to main content

Beste kpn 

leuk zo’n filmcode maar dan moet hij wel werken 

alles geprobeerd maar niet werken 

hoe dit op te lossen 

wanneer ik het heb ingevoerd staat er dat dit een ongeldige code is en sluiten. 

Mvg Harry Horn 

Hi Harry, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Welke code heb je bij ons besteld, eentje voor de televisieontvanger of eentje voor de website van Pathé zelf? En de vervolgvraag of je deze code wel op de website of de KPN ontvanger invoert? 

 


Ik heb een code van de kpn gehad 

maar ik bedenk me later dat dit alleen voor klanten van kpn zijn die ook tv en internet hebben 

dus vandaar denk ik dat de code niet werkt 


Ik heb een code van de kpn gehad 

maar ik bedenk me later dat dit alleen voor klanten van kpn zijn die ook tv en internet hebben 

dus vandaar denk ik dat de code niet werkt 

Je hebt dus alleen internet. Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb alleen mobiele nummer en geen tv en internet 


Ik heb alleen mobiele nummer en geen tv en internet 

Duidelijk. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer invullen. 


Ook ik krijg een melding van ongeldige code. Hoe los ik dit op?


Goedemiddag, hier hetzelfde probleem krijg ook de melding code ongeldig.


Goedeavond ik heb ook een code en wilde vanavond film gaan kijken op phalte maar helaas geen geldige code#erg jammer


De code met 8 cijfers en letters kan alleen gebruikt via de kpn ontvanger.

De code met 9 posities kan alleen via de website van pathe-thuis of de pathé-thuis app (smart-tv, tablet) gebruikt worden.


Ik heb code met 8 gehad maar moet er 1 van 9 hebben dan 


Ik heb code met 8 gehad maar moet er 1 van 9 hebben dan 

Dat gaat niet meer lukken. Ze zijn op (max. bedrag bereikt). @Corné Hollestelle .

Heb je geen KPN TV ontvanger? 

Hier staat het onderscheid toch wel duidelijk tussen wel kpn tv en geen vind ik http://kpn.com/kadootje . (code is niet meer aan te vragen)


Heb hetzelfde probleem. Op alle manieren geprobeerd. Code werkt niet. Vorige actie met film code exact hetzelfde