Skip to main content

Beste mensen van KPN,

Al jaren maak ik met veel plezier en gemak gebruik van de diensten van KPN. Ik zal dat zeker nog lang doen, gezien de goeie hulpverlening en stabiel internet. Echter is er nu toch een dingetje: kom net terug van vakantie en dacht eventjes te kijken of er misschien iets mogelijk is qua mijn abonnement. Zie ik tot mijn verbazing dat er voor nieuwe klanten een Philips Smart TV wordt geboden om ze te lijmen.
Even twee principiële dingen:
1. vind het ongepast om nieuwe klanten te lijmen met allerhande extra producten (zoals nu een TV).
2. ben al jaren klant en kan uiteraard geen gebruik maken van dit aanbod en mis als het ware een korting.
Snap het verdienmodel wel, maar is gewoon raar. Geen reden voor mij op over te stappen, maar dit moest ik gewoon even kwijt.

Vriendelijke groet

Stel je voor dat je terug komt van vakantie en je ziet een aktie dat alle vaste klanten een tv krijgen of korting.  Dat zou pas echt schrikken zijn. Want dan weet je wel dat de abonnementsprijzen flink omhoog zouden gaan. Gelukkig is het alleen maar voor de nieuwe klanten. 


Stel je voor dat je terug komt van vakantie en je ziet een aktie dat alle vaste klanten een tv krijgen of korting.  Dat zou pas echt schrikken zijn. Want dan weet je wel dat de abonnementsprijzen flink omhoog zouden gaan. Gelukkig is het alleen maar voor de nieuwe klanten. 

Goed punt, maar ehm….. Dat is nu niet het geval toch? Zouden ze mij nu een Smart TV bieden om over te stappen naar KPN Hussel, zou ik dat niet overwegen. Knijpen ze mij op koper af in snelheid en ik betaal vrijwel hetzelfde. Gaat mij hier echt om het ding dat KPN nieuwe klanten een cadeautje aanbiedt. Vind ik meer iets voor een pauperaanbieder als Online.nl


Wat is hier nu bijzonder aan? Dit doet KPN toch al jaren? Vele jaren?