Skip to main content

Is de Philips tv een echt gratis welkomcadeaux of komt die alleen in bruikleen?

 

Hallo @LeoFrans 

Een gratis kado. Die mag je dus houden. 


Fijn om te lezen. Heb je zelf ervaring of spreek je namens KPN?


Dit klopt hoor. Het heet niet voor niets een welkomskado. Een eenmalig kado omdat je klant word.


Fijn om te lezen. Heb je zelf ervaring of spreek je namens KPN?

Nee, geen persoonlijke ervaring. Toen ik klant werd, bestonden deze acties nog niet. Maar als vaste bezoeker van dit forum weet ik wel dat al duizenden nieuwe klanten blij gemaakt zijn met zo’n TV. 


Dit klopt hoor. Het heet niet voor niets een welkomskado. Een eenmalig kado omdat je klant word.

ok, bedankt voor je antwoord, Ik was alleen benieuwd wat er zou gebeuren als je na een jaar klant, toch ontevreden bent en opzegt. Dat je de bruikleen spullen moet retourneren begrijp ik, maar zoals je zelf zegt een kado is een kado en hoeft dan toch niet terug. Ik kan bij de voorwaardennhier niets over lezen. greetz LeoFrans


Fijn om te lezen. Heb je zelf ervaring of spreek je namens KPN?

Nee, geen persoonlijke ervaring. Toen ik klant werd, bestonden deze acties nog niet. Maar als vaste bezoeker van dit forum weet ik wel dat al duizenden nieuwe klanten blij gemaakt zijn met zo’n TV. 

OK, prima toch. IK vond geen gegevens in de voorwaarden en was benieuwd wat er gebeurd als je na een jaarcontract ontevredeb bent en toch opzegt. De bruikleenspullen moeten retour. Dat begrijp ik. Maar een kado toch niet, toch?

 


Nee. Als je na één jaar opzegt, dan mag je de TV houden. 


Is de Philips tv een echt gratis welkomcadeaux of komt die alleen in bruikleen?

 

Thanks, klinkt logisch maar in de voorwaarden vond ik niets wel over de bruikleen van de andere spullen Toch wat gerust gesteld.


Is de Philips tv een echt gratis welkomcadeaux of komt die alleen in bruikleen?

 

Thanks, klinkt logisch maar in de voorwaarden vond ik niets wel over de bruikleen van de andere spullen Toch wat gerust gesteld.

Hallo @LeoFrans de modem en de eventuele tv-decoders krijg je van KPN in bruikleen en dienen na einde abo weer geretourneerd te worden.