Skip to main content

De algemene voorwaarden vermelden; 

26. Tot wanneer kan ik de vouchercode gebruiken? Als je jouw PlayStation Plus of PlayStation Now voucher eenmaal hebt ontvangen, kan je deze nog een jaar activeren. Na activatie kun je 12 maanden gebruik maken van de dienst. De vouchercodes voor PlayStation Plus en PlayStation Now zijn geldig tot 31-12-2019.

Ik heb een tweetal couponcodes van de PSNOW jaarabonnementen. Echter geeft de portal aan dat deze verlopen zijn.
Sony geeft aan dat deze op 01-01-2020 verlopen zijn. Echter is er nog geen jaar verstreken. Zoals bovenstaand aangegeven.(uitgiftedatum: 14-02-2019)
Kan dit zomaar?

Vind het zonde dat ik deze nu niet meer kan activeren.

@Jeuky 

Niet leuk, maar het kan wel zomaar. Want in de voorwaarden staat duidelijk beschreven dat je uiterlijk 31 december 2019 je vouchercode moet activeren. 
 

Zonde inderdaad, maar wel conform de voorwaarden van deze actie. 


:shrug_tone2:  wel apart dat de regel: “Als je jouw PlayStation Plus of PlayStation Now voucher eenmaal hebt ontvangen, kan je deze nog een jaar activeren” zich dan weer tegenspreekt met de genoemde datum.
Onder één jaar versta ik nog altijd 365 dagen. Welke recht zou moeten geven tot aan 14-02-2020.

Is KPN bereid hiervoor uit coulance nieuwe geldige codes toe te sturen? Of even uit te leggen waarom ze dan een periode van een jaar na ontvangst noemen?


Hoi @Jeuky . Welkom op het forum.

Ik snap dat de formulering wat ongelukkig is. Maar dit soort acties hebben (uiteraard) ook altijd een einddatum. Die staat duidelijk vermeld. Nogmaals, ik snap dat het duidelijker verwoord had kunnen worden ik kan je hiervoor niet compenseren.