Als ik alles goed heb begrepen zou alles wat we bij Telfort hadden (alles in één bellen internet en tv met gratis pluspakket) ook zo blijven bij KPN. Begin deze week kreeg ik plotseling een mail van KPN bedankt voor uw wijziging van uw pakket. Hoezo wijziging van uw pakket ik heb helemaal niks gewijzigd.
Uw pluspakket is hiermee beëindigd was de mededeling. Hoe kan dit nou ik heb helemaal niks gewijzigd aan mijn pakket. Dat zijn niet de enigste problemen. Ik heb een ontvangen die steeds maar opnieuw blijft opstarten en steeds maar weer updates blijft doen. Om de haverklap digitale blokken in beeld. Vaste telefonie die niet meer van buitenaf bereikbaar is maar we kunnen wel bellen.
Ik heb zelf maar eens de experiabox V10 geheel gereset. Telefoon doet het nu gelukkig weer. Echter de ontvanger blijft nog steeds hetzelfde doen. Is het dan eindelijk gelukt om de update op de ontvanger te installeren en hebben we eindelijk eens een avondje Tv kunnen kijken is het de dag erna weer hetzelfde liedje.
had al eens rechtstreeks een berichtje gestuurd naar een van de moderatoren maar ook daar hoor je dan niks meer van. Wat dient er nu te gebeuren om alles weer op het oude te krijgen? Nieuw eexepriabox bied dat de oplossing? En hoe zit het nu met het pluspakket?
Dit is slecht van KPN Telfort had alles beter geregeld.
Wie reageert??