Skip to main content

Als ik alles goed heb begrepen zou alles wat we bij Telfort hadden (alles in één bellen internet en tv met gratis pluspakket) ook zo blijven bij KPN. Begin deze week kreeg ik plotseling een mail van KPN bedankt voor uw wijziging van uw pakket. Hoezo wijziging van uw pakket ik heb helemaal niks gewijzigd.

Uw pluspakket is hiermee beëindigd was de mededeling. Hoe kan dit nou ik heb helemaal niks gewijzigd aan mijn pakket. Dat zijn niet de enigste problemen. Ik heb een ontvangen die steeds maar opnieuw blijft opstarten en steeds maar weer updates blijft doen. Om de haverklap digitale blokken in beeld. Vaste telefonie die niet meer van buitenaf bereikbaar is maar we kunnen wel bellen.

Ik heb zelf maar eens de experiabox V10  geheel gereset. Telefoon doet het nu gelukkig weer. Echter de ontvanger blijft nog steeds hetzelfde doen. Is het dan eindelijk gelukt om de update op de ontvanger te installeren en hebben we eindelijk eens een avondje Tv kunnen kijken is het de dag erna weer hetzelfde liedje.

had al eens rechtstreeks een berichtje gestuurd naar een van de moderatoren maar ook daar hoor je dan niks meer van. Wat dient er nu te gebeuren om alles weer op het oude te krijgen? Nieuw eexepriabox bied dat de oplossing? En hoe zit het nu met het pluspakket?

Dit is slecht van KPN Telfort had alles beter geregeld.

Wie reageert??

Ik reageer @Keurmeister. Op directe berichten aan moderators wordt over het algemeen niet gereageerd. We behandelen alle berichten op volgorde van binnenkomst. Door het sturen van een privéberichtje kom je niet sneller aan de beurt. 

Bij de overstap van Telfort naar KPN zou inderdaad ook alles gelijk moeten blijven. Waarom het Pluspakket nu ineens verdwenen is durf ik niet te zeggen. Ik zie het pakket inderdaad niet meer in je abonnement staan. Kun je het voordeel in MijnKPN zelf niet opnieuw aanzetten? Misschien dat je je even opnieuw kunt aanmelden voor Compleet. Het lijkt er op dat dit plots verdwenen is namelijk. 

Wat betreft de haperende tv. Dit heeft verder niks met de overstap te maken naar KPN. Telfort en KPN gebruiken namelijk dezelfde apparatuur en verbindingen. De herstartende ontvanger is een bekend probleem helaas. Hier hebben we de oplossing nog niet voor gevonden. We verwachten deze of volgende week een nieuwe update met daarin de mogelijke oplossing. We hebben voor dit probleem een apart topic aangemaakt. Hier kun je de voortgang en eventuele problemen melden.
 

 


Dank je voor het bericht. Was niet de bedoeling sneller een reactie te willen forceren.

Ik heb geprobeerd compleet weer aan te melden maar krijg een melding dat dit niet mogelijk is. Het vreemde van alles is dat ik een mail heb gekregen waarin staat dat ik het pakket heb gewijzigd maar dit klopt niet dat heb ik nooit gedaan.

Hoe moet ik nu verder met dit probleem?

Wie gaat me helpen dit op te lossen?

Wat de ontvanger betreft zal ik even wachten op de update kijken of dat gaat werken.


Je hebt ook een week geleden niks gewijzigd qua mobiele diensten? Het lijkt net alsof ons systeem een seintje heeft gehad dat je geen recht meer hebt op voordeel en daardoor het pakket verdwenen is. Ik zie verder de mail die je gekregen hebt ook terug. Erg apart. 

Het zou kunnen dat dit toch nog met de migratie te maken heeft. Een andere oorzaak kan ik niet bedenken. Ik heb daarom het migratieteam gemaild met de vraag hoe dit kan en of dit opgelost kan worden. Zodra ik reactie heb kom ik bij je terug. 


Nee ik heb zelf helemaal niks gewijzigd. De mail met bericht bedankt voor je wijziging kwam voor geheel als een verrassing. Ik heb niks gewijzigd.

 

Ik zal je reactie afwachten


Ik heb een ticket voor je aangemaakt voor een speciale afdeling die zich bezighoudt met de Compleet voordelen. Zij moeten jouw Pluspakket simpel gezegd weer activeren. Ik durf je niet te zeggen hoe lang dat gaat duren. Het is wel eerder een kwestie van weken dan van dagen op dit moment heb ik begrepen. 

Omdat ik snap dat je niet zo lang wil wachten mag je van mij nu al het Pluspakket activeren. Je gaat er dan alleen wel voor betalen. Zodra het Pluspakket actief is als voordeel vergoed ik de gemaakte kosten voor het Pluspakket voor deze tussenliggende periode. Kom dus bij me terug zodra je Pluspakket als voordeel actief is. Hier krijg je vanzelf een berichtje over.   


Ben zojuist gebeld door iemand en ze hebben het pluspakket aangezet en direct gecrediteerd. Dus dat loopt. Voor de rest is het even afwachten op een bericht van jullie wanneer alles weer is zoals het hoort te zijn.

Misschien heb jezelf wel gebeld weet ff niet meer wie het was. Maar in ieder geval voor zover bedankt voor de reacties en de oplossing.


Ik heb je niet gebeld en zie inderdaad dat mijn collega naar mijn ticket heeft gekeken. Mijn collega heeft op zijn beurt weer de desk aangestuurd om het Pluspakket als voordeel toe te voegen (dit verhaal kan eventjes duren zoals ik hiervoor aangaf). Wel heeft mijn collega het Pluspakket aangezet en alvast € 10,- vergoed lees ik. 

Nu moeten we dus nog even wachten en dan is alles straks weer zoals het was. Excuses voor het ongemak! 

 


Reageer