Skip to main content

Wat gaat het extra kosten pluspakket Wat zit er extra bij de compleet wat ik nu heeft veranderd daar wat aan 

Hallo @Theob2november53 ,

Dat kun je zien als je inlogt in MijnKPN. Je kunt daar jouw pakket wijzigen, je stapt dan over op KPN Hussel. Let op : Eenmaal overgestapt is definitief. Je kunt dan nooit meer terug naar KPN Compleet. 

Wat het jou gaat kosten is afhankelijk van jouw wensen en keuzes. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports en tegenwoordig het is pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN.)

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!


Op je mobiel abonnement krijg je een korting als je ook Internet-Thuis hebt bij KPN.

 

 


Wat gaat het extra kosten pluspakket Wat zit er extra bij de compleet wat ik nu heeft veranderd daar wat aan 

Hi @Theob2november53, welkom op het forum. 

Hier nog een linkje zodat je kunt zien wat je kan verwachten: Pluspakket🙂


@Alex_P Zit MTV 80s nu wel of niet in het pluspakket? Ik zie dat op de website niet duidelijk terug?


Kan verwijderd worden 


@Alex_P Zit MTV 80s nu wel of niet in het pluspakket? Ik zie dat op de website niet duidelijk terug?

Dit is inderdaad het geval. Je vindt de zender op kanaal 110.