Skip to main content

Ik heb net een nieuwe laptop in gebruik en ik wilde hier KPN veilig op downloaden, ik klik op downloaden en ik krijg gelijk een beeld waarin ik mijn kpn ID in moet vullen. Wanneer ik dit doe en op inloggen klik weigert mijn pc om deze actie uit te voeren en kan ik dus niet verder met het installeren van de virusscanner. hierdoor ben ik genoodzaakt om de installatie te stoppen. Weet iemand hier raad mee?

Welkom hier @charlottedelange! De meestvoorkomende reden dat KPN Veilig niet vollidig geïnstalleerd kan worden is dat er al anti-virussoftware op de laptop staat. Dit staat ons programma dan in de weg. 
Heb je dit al gecontroleerd? Als je een Windows laptop hebt klik op het eWindows-logo] op je toetsenbord (Ook wel: vlaggetje)> Type in: ‘Configuratiescherm’ > Programma's > Programma's en onderdelen > Check of er een antivirus programma tussen staat. 

Geen succes? Wat voor laptop heb je gekocht en hoe weigert je laptop verdere installatie? Krijg je een melding in beeld? 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat het inmiddels is opgelost. Anders hoor ik het graag!