Skip to main content

Sinds 28 0kt. heb ik een abonnement bij KPN. Nadat alles geïnstalleerd was, probeerde ik ook KPNveilig op mijn PC te installeren. Dit ging op geen enkele manier. Eerst kreeg ik voortdurend de melding dat ik mijn abonnement moest koppelen aan mijn account en dan kwam weer de melding dat F-secure de verbinding weigerde. Ik heb de nodige tijd en telefoons met de KPN-servicedesk hierin gestoken. Zelfs een ICTer van KPN die mijn PC overnam lukte het niet en adviseerde zelfs om mijn account opnieuw aan te maken. Toen las ik op internet dat iemand dezelfde problemen had en het met Firefox wel was gelukt. Ik heb vanmiddag op mijn PC Firefox geïnstalleerd en zonder problemen KPNveilig op mijn PC gezet. Ik snap er niets van, maar probleem opgelost. Ik wil dit melden voor mensen die met hetzelfde probleem zitten of te maken krijgen.

Hoi MarLotje, allereerst nog van harte welkom op ons forum.

Erg jammer dat het zo moeizaam is gegaan om KPN Veilig te installeren. Ook opmerkelijk dat mijn collega die je pc op afstand heeft overgenomen niet verder kwam. In ieder geval super om te lezen dat je met zoeken op het internet er uit bent gekomen en het met ons deelt. Daar hebben anderen die tegen hetzelfde aanlopen vast en zeker wat aan, waarvoor dank! 


Reageer