Skip to main content

Goedendag

sinds ik ben overgestapt naar kpn heb ik regelmatig problemen met spotify

nummers worden niet afgemaakt en spotify stopt regelmatig waarbij ik diverse keren spotify moet afsluiten en weer opstarten. 
iemand hier ook problemen mee en weet wat ik er aan kan doen?

werk met iPhone 11 en spotify premium en heb iOS 14 op mijn telefoon 

de verbinding wordt regelmatig verbroken met mijn Böse draadloze hoofdtelefoon waarvan de batterijen nog vol zijn

 

Hoi @Peterinfo . Welkom op het forum.

Ik vrees dat ik je hier niet bij kan helpen. Het klinkt als een issue tussen jouw telefoon en de app maar dat weet ik niet zeker. 

KPN kan alleen helpen als er iets met de premium status is.  Je kunt proberen je vraag bij spotify te stellen: https://support.spotify.com/nl/


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Bij mij werkt spotify niet meer met Bose SoundTouch. Sinds kort geeft mijn Apple telefoon met ios14 aan dat kpn een zwakke WiFi beveiliging heeft met wpa/wpa2. Best gek dat kpn met de experiabox v10 een zwakke beveiliging geeft. Wat kan ik hier aan doen? Zou het een met het ander te maken hebben? 


Hallo,

Ik heb een vergelijkbaar probleem: ik heb de spotify app op mijn Iphone 8. Als ik muziek in offline modus beluister, sluit de app zichzelf af na 1 minuut. 


@Sjoerd soest  @Orlo 

Dit zijn helaas geen issues waar ik vanuit KPN mee kan helpen. Ik zou het bij spotify zelf proberen.