Skip to main content

Ik ben al tijden klant bij KPN maar heb sinds enige tijd geen vast contract meer. Als ik als vaste klant een nieuw jaar contact afsluit kan ik dan ook gebruik maken van de gratis Sonos of Sony Koptelefoon actie??

 

mvg 

Nee, die acties zijn alleen voor nieuwe klanten voor de vaste aansluiting. Je dient minimaal 6 maanden geen klant voor de vaste dienst geweest te zijn om weer als nieuwe klant gezien te worden.

Je kunt je abonnement wijzigen naar Hussel maar de koptelefoon, Sonos, Superwifipunten of 6 maanden korting kan dan niet.

Je abonnement loopt gewoon door na de minimale contractperiode van 1 jaar. Het abonnement is voor onbepaalde tijd namelijk. Tot wederopzegging.


Ik sluit me aan bij deze vraag.. jammer dat je eerst over moet stappen van KPN naar een andere provider om gebruik te kunnen maken van een mooie aanbieding... zit niks anders op.. BudgetThuis is redelijk soortgelijk aan KPN en ook voor een scherpe prijs.. jammer dat het zo werkt voor bestaande klanten!


Nou redelijk gelijk, zou ze dan nog maar eens goed vergelijken en bekijken wat je nu gebruikt en wat Budget bied.

 

En steeds overstappen zou kunnen, maar tegen die tijd dat je terug kan komen is er misschien een aanbieding die je niet bevalt, ga je dan ook om voordeel vragen bij Budget.:rofl:

 

Update, wow net even bij Budget mijn pakketje samengesteld, toch duurder dan KPN maar wel een gratis Google Nest wifi van 259 euro, wat moet ik daarmee.:nerd:


Ik begrijp niet dat KPN steeds verwisseld wordt met sinterklaas of de kerstman. Je kunt niet doorgaan met cadeau"s uitdelen, er moet ook nog geld worden verdiend.  KPN doet hier en daar wel iets terug, zoals gratis data in december of gratis zenderpakket voor 3 of 6 maanden. Het kan iets opleveren als je een oud pakket laat omzetten naar hussel. Sommige oude pakketten hebben zoveel erbij in zitten dat het eigenlijk te goedkoop is. En dan nog zeuren om korting. Hou daar toch eens mee op en wees blij met wat je hebt.


Als vaste klanten elk jaar de mogelijkheid zouden hebben om hun abonnement aan te passen inclusief die cadeaus of kortingen dan zou het abonnement flink duurder worden. Ga maar uit van zeker 10 euro.

Er is geen enkele provider die dat doet.

Voor mobiel is dat al jaren ook niet. Toch vernieuwen meer dan de helft van de klanten na de minimale looptijd steeds hun abonnement. Zelfs als het bevalt. (vind ik apart)