Skip to main content

Ook na een jaar nog steeds dezelfde problemen zoals vermeld in deze topic. Ook ik code ontvangen die niet werkt. Klantenservice heeft geen idee hoe het zit en is niet bekend met de winactie van mbs doneren. 45 minuten bellen, 3 x doorgezet naar andere medewerker en nog geen steek verder.... HELP!

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo @Particles, welkom op het KPN forum. Wat jammer dat het na een jaar nog niet lukt om de prijs te verzilveren. Ik kijk graag even wat we verder voor je kunnen betekenen. Daarvoor stuur ik je een privébericht met meer informatie. Zou jij ook alvast je forumprofiel willen invullen met: naam contractant, telefoonnummer, klantnummer en geboortedatum?


Hi Martijn, ik heb voor jouw vraag een nieuw topic aangemaakt zodat het beter vindbaar is. Ik heb de mail en je gegevens in goede orde ontvangen, dankjewel!

We hebben jou begin deze maand laten weten dat je een cadeau hebt gewonnen, gefeliciteerd! Door het delen van MB's steun je onze partners en maak je iedere maand kans op mooie prijzen: KPN MB's delen steun mooie initiatieven met jouw data 

Helaas werkt jouw unieke promotiecode voor het bestellen van de JBL Go Speaker niet, sorry daarvoor. Ik heb een collega gevraagd om een nieuwe promotiecode naar je mailadres toe te sturen. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuwe waarmee je de JBL Speaker kunt aanvragen.  

Houd je me hier op de hoogte? 


Ik heb van mijn collega begrepen dat je gisteren een nieuwe promotiecode voor de JBL Go speaker hebt ontvangen, @Particles. Yes! Is de speaker al onderweg? :) 


De speaker is inderdaad onderweg. Fijn dat het opgelost is!


Top, fijn dat het gelukt is. Heel veel luisterplezier :musical_note: