Skip to main content

Ik betaal voor premium maar krijg nog steeds reclame. 
Had het dacht ik opgelost met free om te zetten bij spotify, maar toen heb ik 2 maanden 2x moeten betalen. 
Groet Ria

Welkom op ons Forum, Ria! Goed dat je je vraag hier stelt. Je had dus Spotify Premium (betaald) en hebt het nóg een keer via ons aangezet? Dat is wel gek! Per abonnement kun je Spotify één keer aanzetten. Kun je de klantnummers van de abonnementen waar je Spotify aan hebt staan in je profiel zetten en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even mee:blush:


Ik heb ondertussen spotify hierover geappt en die hebben hem stopgezet. 
maar in m’n kpn rekening betaal ik al vanaf augustus. 
Ik heb nu de info aan gepast. 


Oh, dat meen je niet! Je hebt dus een extra abonnement bij Spotify zelf genomen. In dat geval kan ik de kosten niet vergoeden, want er zijn geen extra kosten bij ons gemaakt. Je kunt dit het beste voorleggen bij Spotify die tevens reeds jouw abonnement om die reden geannuleerd heeft. :scream:


Heb ik gedaan, maar zij doen er niets aan. Maar daar ligt het probleem niet meer. Ik betaal spotify bij mijn kpn telefoon abb. al een paar maanden en heb dus nog steeds reclame. Ik sta nog steeds op free😳😳😳😳

Help!!!!


Als we dat eerder hadden geweten, hadden we dit meteen voor je opgelost:open_mouth: . Ik heb je zojuist een activatiecode gestuurd. Je ontvangt de code binnen 3 uur op het bij ons bekende e-mailadres. 


Reageer