Skip to main content

Beste KPN,

 

Via Seaters was ik ingeloot voor kaarten van Nederland - Denemarken.
Deze mail ontving ik

KPN & Seaters <info@notify-seaters.com>
Vr 11-3-2022 12:39

Ik heb deze keurig bevestigd d.m.v. de betaling te voldoen 

Onderstaande mail kreeg ik daarna op onderstaande datum/tijd
Seaters <info@notify-seaters.com>
Vr 11-3-2022 19:10


Hierna heb ik er niet meer naar omgekeken aangezien ik bevestigd en betaald had.

Nu wilde ik op zaterdag 26 maart mijn tickets downloaden vanaf mijn account voor de wedstrijd en ging ik naar mijn account
 

 Zodra ik dan klik op "Print je tickets" krijg ik de volgende pagina te zien

 

Deze datum was dus al verlopen en ik kon niet meer op de link klikken.

 

 

Zaterdag 26 maart een mail gestuurd naar Seaters (nog geen reactie)

Gebeld met KPN, die niks kan doen

Maandagavond (28 maart) nogmaals gemaild naar Seaters (nog geen reactie)

Woensdag (30 maart) Gebeld met KPN, "ja wij kunnen niks doen" "Vul het formulier in op op de website van seaters"

Woensdag (30 maart) formulier ingevuld bij Seaters (nog geen reactie)

 

Ja, ik was erg laat met het downloaden van mijn tickets. Maar er staat ook nergens in de communicatie aangegeven dat ik het voor een bepaalde datum/tijd moet voltooien.
Ik betaal (een gering bedrag) voor de tickets dus ik verwacht dat dit voldoende bevestiging is dat ik naar de wedstrijd kan/kom.

Nu weet ik dat KPN er weinig aan kan doen, want het ligt allemaal bij seaters en blablabla
Maar Seaters is niet te bereiken en dit is toch een "cadeautje van KPN"

Ik heb lang genoeg gewacht op een reactie van Seaters (die ik niet ga ontvangen) en richt mij nu (nogmaals) tot KPN. Op het forum gaat het vaker over Seaters en de slechte bereikbaarheid etc
Ik lees ook vaak dat KPN toch nog wat kan betekenen

Hopelijk kunnen jullie ook wat voor mij betekenen

 

Fijn weekend alvast

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Merlijn_K . Welkom op het forum.

Helaas kan ik jou daar niet mee helpen. Het bedrijf sidekix verzorgt de service.  Heb je daar al contact mee gehad?

 

https://www.sidekix.nl/

 


@Erwin_ 
Gebeld met Sidekix


Sidekix verzorgd alleen het welkomsgeschenk voor KPN en dit betreft geen welkomsgeschenk.
Ze hebben geen contact/connectie met Seaters 


Oei. Dat is niet de informatie die wij hebben gekregen. Ik ga dit intern overleggen. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!


Excuses, @Merlijn_K . Het zit inderdaad iets genuanceerder:

Sidekix doet de communicatie en logistiek als het gaat om kaartjes voor eredivisie wedstrijden.

Als het gaat over Oranje wedstrijden is Seaters wel het aanspreekpunt. Ik vind het jammer dat het antwoord zo lang duurt maar dit is wel hun verantwoordelijkheid.


@Merlijn_K  Kun jij je profiel nog even invullen en mij dan een seintje geven? Geen beloftes maar ik wil even kijken of ik een contactpersoon kan aanspreken hierover.


@Erwin_ 

heb mijn profiel geüpdatet 

genoeg info?


Dankjewel, @Merlijn_K .  Ik heb mijn collega gevraagd of hij kan bemiddelen. 

Geen garanties maar ik kom er sowieso op terug. 


@Erwin_ 

Heb je nog een terugkoppeling voor mij?


Jij hebt een m*********l@live.nl e-mail account.  Heb je die recent nog gecontroleerd? Als het goed is heb je daar een mail van een contactpersoon op binnen gekregen. (check ook de spam)


@Erwin_ 
Ik heb afgelopen dinsdag inderdaad een mail gehad van Seaters.
Daar heb ik direct op gereageerd en tot op heden daar weer geen reactie op gehad.

Ik neem aan dat je refereert aan de mail van seaters die ik heb ontvangen?
Ik was niet zeker of dat jouw contactpersoon was of dat ik een mail vanuit KPN zou ontvangen.

Aangezien je had aangegeven “….ik kom er sowieso op terug...”, dacht ik, ik vraag het nog even.


Het gaat allemaal via, via 😉 maar Seaters zoekt idd contact. Uiteraard hoop ik dat daar een nette oplossing uit rolt. 


Zojuist nog een mail ontvangen vanuit Seaters en hier op gereageerd

we wachten het weer even af