Skip to main content

Ik ben nu al de hele middag bezig om met de juiste persoon in contact te komen , maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd !! 

Maar waar het over gaat .... Ik heb vorige week 2 kaartjes gewonnen voor het eredivisie duel tussen Fc Emmen  - A.Z.  aanvang Zondag 4 September 14:30 uur 2022 , maar heb de kaartjes die ik heb gewonnen nooit mogen ontvangen !!! Nu heb ik Zondag nog contact gehad met een K.P.N. medewerkster en mijn gegevens doorgeven aan haar en ze heeft me toegezegd dat ze het voorval neer zou leggen bij de juiste afdeling die hier over gaat en dat er met mij contact zou worden opgenomen deze week enz , enz , enz , !!! Nu heb ik de hele week niets gehoord van K.P.N. en heb ik dus zelf maar weer eens contact opgenomen met K.P.N.  eerst via het telefoonnummer die je moet bellen als je iets hebt gewonnen van K.P.N. via seaters bla bla bla op het nummer  088 - 623 7006 dus dat heb ik gedaan en de mevrouw aan de andere kant van de lijn kon me niet verder helpen omdat mijn gegens niet bij dit telefoonnummer afdelingvan K.P.N/ seaters . bekend zijn en ik maar weer naar de klantenservice moet bellen om daar maar na te vragen hoe alles zit !!! Nu ben ik al een hele tijd bezig om te krijgen wat me is toegezegd/beloofd,   en wat ik heb gewonnen is ook nog eens bevestigd op  Donderdag door een medewerkster van K.P.N. en dat ik daadwerkelijk de prijs heb/had gewonnen !! Ik begin me nu wel enorm te ergeren aan dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en dat de beloftes die K.P.N. heeft gedaan naar mij toe niet worden nagekomen en dit is dus ook een afknapper ! En nu zit ik ook nog met een contract wat ik bij K.P.N. heb   (vast/mobiel bellen , internet , tv zeg maar alles  ) afloopt in October 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @Johann p ,

Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.
Dit kan via  het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com


Dit is nu echt het probleem !!!! En echt een schoolvoorbeeld van het kastje naar de muur gestuurd worden  😡! Ik heb 17:37 uur contact met hun opgenomen ( seaters )  en met iemand van hun gesproken , en die mevrouw zegd me dat ik contact met jullie moet opnemen want het probleem lag bij jullie !!! Dus nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en wordt gewoon niet met fatsoen en respect behandeld door K.P.N. en seaters en kan gewoon fluiten naar mijn prijs die ik heb gewonnen en mij is toegezegd door K.P.N. op Donderdag 1 September !!! Maar volgens mij denken jullie K.P.N. en seaters DAT IK EEN JOJO BEN !!!! Maar waar het probleem ook ligt vind ik het niet meer dan normaal dat K.P.N. en seaters dit gaan oplossen en dit heeft nu ook te maken met FATSOEN EN RESPECT NAAR JULLIE KLANT TOE 😡😡😡 MAAR HELAAS IS DIT BIJ K.P.N. EN SEATERS VER TE ZOEKEN , en gewoon onbeschoft , onfatsoenlijk en respectloos , ZO HOOR JE NIET MET KLANTEN OM TE GAAN , maar jullie hebben blijkbaar daar gewoon een schijt aan 😡😡 

Gr : J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

 


Hoi @Johann p . Ik wil je dolgraag helpen maar ik kan helemaal niet bij de informatie.

Dit loopt allemaal via Seaters.  Heb jij een tastbaar bewijs dat jij die prijs gewonnen hebt? Een mail of iets dergelijks? Zo ja, dan hoort Seaters jou netjes verder te helpen. 


Beste meneer is dit voldoende bewijs dat ik heb gewonnen of is dit niet voldoende 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 


Tevens heb ik met k.p.n. contact gehad op 1 september of het allemaal klopte enz enz enz , en een medewerker van kpn heeft me bevestigd dat ik echt had gewonnen bla bla bla 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 


Dat laat weinig aan duidelijkheid te wensen, @Johann p .  En heb je vervolgens ook dat nummer gebeld? Wat zijn hun argumenten dat je bij ons moet zijn?  Want dit hoort écht bij seaters thuis. 


Beste meneer ik heb ze al verschijdene keren gebeld en ze zeggen dan mijn gegens niet kunnen inzien omdat die niet bij hun bekend zijn , en omdat ze mijn gegevens niet kunnen inzien moet/moest ik contact met K.P.N want het probleem lag tog echt bij K.P.N. en NIET bij seaters !! Dus nu wordt ik al 2 weken van het bekende kastje naar de muur gestuurd , en iedereen die ik heb gesproken van K.P.N. en seaters zeggen !!!! " o. meneer Pruim zo hoort het niet te gaan en wat erg voor u en onze excuses MAAR u moet tog echt bij K.P.N zijn zegt seaters !!! En de ander zegt : o meneer Pruim zo hoort het niet te gaan onze excuses MAAR  u moet tog echt bij seaters zijn !!! Zegd K.P.N. !!!!!! 

MAAR HET BEGINT ME NU AARDIG TE IRRITEERT EN IK SLAAP HIER OOK HEEL SLECHT VAN !!!!   Want ik ik wordt niet serieus genomen etc etc , en dan kan ik nog wel meer zeggen wat dit met me doet etc,  etc,  etc, maar ik zou u de details besparen want ik wordt nu  al niet serieus genomen  , !

M.v.g. :J.H. Puim uit Emmer-compascuum 


Ik begrijp dat je hier niet vrolijk van wordt.  

Misschien lukt het via het formulier? https://seaters.zendesk.com/hc/nl/requests/new

En anders kun je proberen ze een mailtje te sturen: helpdesk@seaters.com

 

Een alternatief is om contact te zoeken met sidekix.  Die doen de verzending van kaartjes:

https://www.sidekix.nl/en/contact/

 

 


Nou het lukt me allemaal niet met alles en wordt hier nog beroerder van !! Wat een geouwehoer en een slechte service van K.P.N. en seaters !! Het is net of ik moet mijn blote knieen moet smeken om te krijgen wat me is toegezegd , K.P.N. en seaters moeten zich schamen dat jullie zo met mij en er zullen ook vast andere mensen zijn die jullie zo behandelen , ik ben alles met elkaar al zo'n 3 a 4 uur totaal bezig met bellen en mailen om te krijgen wat me is/was toegezegd !!! Als ik 1 van de partij (KPN. en/of seaters zou ik er echt alles maar dan ook echt alles aan doen om dit op te lossen en het dubbel en dwars met die persoon goedmaken , en ik zou me echt schamen dat dit bij mijn bedrijf gebeurt 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 


Nou het lukt me allemaal niet met alles en wordt hier nog beroerder van !! Wat een geouwehoer en een slechte service van K.P.N. en seaters !! Het is net of ik moet mijn blote knieen moet smeken om te krijgen wat me is toegezegd , K.P.N. en seaters moeten zich schamen dat jullie zo met mij en er zullen ook vast andere mensen zijn die jullie zo behandelen , ik ben alles met elkaar al zo'n 3 a 4 uur totaal bezig met bellen en mailen om te krijgen wat me is/was toegezegd !!! Als ik 1 van de partij (KPN. en/of seaters zou ik er echt alles maar dan ook echt alles aan doen om dit op te lossen en het dubbel en dwars met die persoon goedmaken , en ik zou me echt schamen dat dit bij mijn bedrijf gebeurt 

M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum 

Heeft u uiteindelijk de prijs nog mogen ontvangen of ooit reactie ontvangen vanuit KPN of Seaters?

 


Ik wacht ook nog steeds op een reactie vanuit Seaters… inmiddels is de wedstrijd Ajax-PSV al geweest en heb ik deze gemist omdat ze niet tijdig de tickets toestuurden en/of reageerden. Zeer spijtig…. Win je ook eens wat….