Ik ben nu al de hele middag bezig om met de juiste persoon in contact te komen , maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd !!
Maar waar het over gaat .... Ik heb vorige week 2 kaartjes gewonnen voor het eredivisie duel tussen Fc Emmen - A.Z. aanvang Zondag 4 September 14:30 uur 2022 , maar heb de kaartjes die ik heb gewonnen nooit mogen ontvangen !!! Nu heb ik Zondag nog contact gehad met een K.P.N. medewerkster en mijn gegevens doorgeven aan haar en ze heeft me toegezegd dat ze het voorval neer zou leggen bij de juiste afdeling die hier over gaat en dat er met mij contact zou worden opgenomen deze week enz , enz , enz , !!! Nu heb ik de hele week niets gehoord van K.P.N. en heb ik dus zelf maar weer eens contact opgenomen met K.P.N. eerst via het telefoonnummer die je moet bellen als je iets hebt gewonnen van K.P.N. via seaters bla bla bla op het nummer 088 - 623 7006 dus dat heb ik gedaan en de mevrouw aan de andere kant van de lijn kon me niet verder helpen omdat mijn gegens niet bij dit telefoonnummer afdelingvan K.P.N/ seaters . bekend zijn en ik maar weer naar de klantenservice moet bellen om daar maar na te vragen hoe alles zit !!! Nu ben ik al een hele tijd bezig om te krijgen wat me is toegezegd/beloofd, en wat ik heb gewonnen is ook nog eens bevestigd op Donderdag door een medewerkster van K.P.N. en dat ik daadwerkelijk de prijs heb/had gewonnen !! Ik begin me nu wel enorm te ergeren aan dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en dat de beloftes die K.P.N. heeft gedaan naar mij toe niet worden nagekomen en dit is dus ook een afknapper ! En nu zit ik ook nog met een contract wat ik bij K.P.N. heb (vast/mobiel bellen , internet , tv zeg maar alles ) afloopt in October
M.v.g. J.H.Pruim uit Emmer-compascuum
Admin: eigen topic aangemaakt