Skip to main content

Bij deze wil ik mijn beklag doen over de onbereikbaarheid van seaters. 4€ betaald voor kaarten, in het bestelproces gaat er iets mis waardoor ik al een week contact probeer op te nemen met de helpdesk van seaters. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Uiteindelijk geld kwijt en geen kaarten. Wat een service.. teleurstellend.

Dank voor je bericht en vervelend om te horen dat het misging met je kaarten

Kun je aangeven voor welk uitje je precies kaarten hebt besteld? Ook hoor ik graag op welke manier je al hebt geprobeerd om contact op te nemen met Seaters en of je hierbij het formulier op hun website hebt gebruikt (https://kpn-seaters.zendesk.com/hc/nl/requests/new). Als je dit formulier al hebt ingevuld, zou je kunnen laten weten wanneer dat precies was? Dan kunnen we een beeld vormen van de situatie.

Houd er rekening mee dat de KPN klantenservice zelf geen toegang heeft tot de systemen van Seaters en daarom ook altijd naar hen verwijst voor verdere ondersteuning.

Voor het Rijksmuseum. Heb geprobeerd te bellen maar geen telefoonnummer vindbaar. Vervolgens de helpdesk gemaild, incl reminders echter nog steeds geen reactie. Wel 4€ betaald echter uiteindelijk niets met het ticket kunnen doen. Ik geef het op.

Het lijkt me niet ok dat jij geld hebt betaald voor iets wat niet is geleverd.  Hoe lang is het geleden dat jij contact met ze hebt gezocht via het formulier?

Kun je ook je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven?

Ik heb een nieuwe code gekregen uiteindelijk van ze. Echter ben ik niet meer in de mogelijkheid deze te gebruiken. De reactie kwam een week te laat.

@CGCG : Kun jij je profiel invullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reageer