Skip to main content
Vraag

Seaters tickets gewonnen maar via iDeal betalen geeft een foutmelding

  • 3 July 2024
  • 8 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb via KPN Seaters 2 tickets voor komend weekend voor Wish Outdoor gewonnen alleen als ik wil betalen via iDeal komt er een foutmelding: 'invalid payment option'...

 

Nu is het zo dat ik de kleine bijdrage van 4 euro per ticket voor morgen 15:00 uur moet betalen, dus dat is al over 23 uur, omdat de tickets anders niet meer voor mij beschikbaar zijn. Ik wil graag afrekenen en de tickets ontvangen, maar dat gaat dus niet vanwege de foutmelding.

 

Hoe kan dit opgelost worden zodat ik de betaling gewoon kan doen en de tickets daarna kan ontvangen?

 

Ik hoor het graag😁

 

Hallo @AB90 ,

Seaters is hiervoor bereikbaar via hun helpdesk.

Misschien lukt het via het formulier? https://seaters.zendesk.com/hc/nl/requests/new

En anders kun je proberen ze een mailtje te sturen: helpdesk@seaters.com

 


Hallo @AB90 ,

Seaters is hiervoor bereikbaar via hun helpdesk.

Misschien lukt het via het formulier? https://seaters.zendesk.com/hc/nl/requests/new

En anders kun je proberen ze een mailtje te sturen: helpdesk@seaters.com

Hoi @Noordzee 

 

Dank voor het meedenken, ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd en ik kreeg de reactie dat iDeal op dit moment niet beschikbaar is en dat ze werken aan een oplossing hiervoor. 

 

Het lastige daaraan is dat ik natuurlijk maar tot morgen ongeveer 15:00 uur heb om de tickets te ontvangen door de betaling te doen van 2x 4 euro. Daarna gaan de kaarten automatisch naar iemand anders - die dan met hetzelfde probleem komt te zitten naar ik aanneem.

 

Denk je dat ik ergens aanspraak op kan maken als de termijn verstrijkt en iDeal dan nog steeds niet werkt op hun site? Ik wil de (bijdrage voor de) kaarten namelijk graag betalen om ze te ontvangen, maar helaas gaat dat nu dus niet. 


Vraag ze om het rekeningnummer en een kenmerk. En maak het bedrag handmatig over. 

Ik heb ook nog een telefoonnummer gevonden: 088 - 623 70 06 (bereikbaar tussen 8.00 en 21.00)


Vraag ze om het rekeningnummer en een kenmerk. En maak het bedrag handmatig over. 

Ik heb ook nog een telefoonnummer gevonden: 088 - 623 70 06 (bereikbaar tussen 8.00 en 21.00)

@AB90 

Is het betalen nog gelukt voor 15.00?


Vraag ze om het rekeningnummer en een kenmerk. En maak het bedrag handmatig over. 

Ik heb ook nog een telefoonnummer gevonden: 088 - 623 70 06 (bereikbaar tussen 8.00 en 21.00)

@AB90

Is het betalen nog gelukt voor 15.00?

Het is helaas niet gelukt, ik kreeg geen reactie meer vanuit Seaters. Het telefoonnummer dat je gaf heb ik gebeld maar is van Sidekix, zij verzorgen de welkomstcadeaus van KPN voor nieuwe klanten.

 

Erg jammer en vervelend, dat doordat er bij Seaters problemen waren met de betaalmethode en zij niet erg snel reageren op berichten/emails, ik nu de kaarten voor WiSH Outdoor Festival misgelopen ben.

 

Hoi @Kpn, kunnen jullie hierin misschien nog iets betekenen voor mij? Jullie bieden klanten i.s.m Seaters de mogelijkheid om tickets e.d. via loting te winnen, maar nu heb ik als KPN-klant dus iets gewonnen maar heb ik de prijs (tegen een kleine vergoeding) dus niet kunnen ontvangen en is het aan mijn neus voorbijgegaan. Heel teleurstellend.


Seaters is een onbetrouwbare site! Je krijgt NIETS! Je betaalt wèl, maar je wordt daarna doorgestuurd naar de officiële website met de officiële prijzen. In december wilde ik naar de Bossche Winter, betaald en er is NOOIT iets gebeurt via Seaters. KPN heeft wegens een flinke teleurstelling een bloemetje gestuurd, dat was zéér attent. Helaas bestaat het nog steeds wat niét bestaat. Zovaak aangegeven. Lees maar bij de klachten. 

 


Seaters is een onbetrouwbare site! Je krijgt NIETS! Je betaalt wèl, maar je wordt daarna doorgestuurd naar de officiële website met de officiële prijzen. In december wilde ik naar de Bossche Winter, betaald en er is NOOIT iets gebeurt via Seaters. KPN heeft wegens een flinke teleurstelling een bloemetje gestuurd, dat was zéér attent. Helaas bestaat het nog steeds wat niét bestaat. Zovaak aangegeven. Lees maar bij de klachten. 

 

Ik ben het ermee eens dat het niet altijd goed gaat met het afwikkelen/ontvangen van tickets nadat je gewonnen hebt, maar het gaat ook gewoon heel vaak goed. Zo ben ik op 6 juni nog naar de oefenwedstrijd Nederland - Canada geweest nadat ik 4 kaartjes won via Seaters en daarna €16 betaalde en vervolgens de tickets netjes en ruim voor aanvang van de wedstrijd ontving. Als het goed gaat dan is het allemaal geweldig. Alleen als er ergens een kink in de kabel zit dan gaat het ook gelijk goed mis. Dramatische bereikbaarheid, bijna nooit antwoord op emails etc. En dat terwijl je met een 'tijdsdruk' zit na het winnen van kaartjes. Betaling van tickets moet binnen 24 uur gebeuren omdat deze anders vervallen, dan is het natuurlijk dramatisch als ze niet of heel slecht bereikbaar zijn en er dus nooit op tijd een oplossing is voor het op dat moment spelende probleem. Dat daar klachten over zijn is herkenbaar en het kan enorm frustrerend zijn wanneer je wel betaald hebt (of wil betalen) maar je op geen enkele manier snel even met ze in contact kunt komen. Daar mogen ze zeker wat aan doen, het moet voor iedereen een leuk iets blijven natuurlijk, en dat is het pp zulke momenten verre van.


Nou super! Dat jij een positieve ervaring hebt gehad. Ik durf het niet meer aan. 

Dank je wel voor het delen! 

 

Hartelijke groetjes van Ilse 🤗 


Reageer