Skip to main content

Ik heb deze week 2 tickets voor Heracles-PEC Zwolle gewonnen en ook al betaald. Morgen(zaterdag 26 feb)  om 16:30 uur is de wedstrijd alleen ik heb de kaarten nog niet binnen. 

In mijn Seaters account staat duidelijk “u heeft tickets” en als ik klik op download uw tickets dan krijg ik alleen een voucher waarbij staat dat de toegangsbewijzen per e-mail worden verstuurd, ten laatste een dag van te voren. Deze tickets heb ik nog steeds niet binnen. 

 

Kunnen jullie verder helpen zodat ik morgen naar binnen kan?

Hoi @Dijkie67 . Welkom op het forum.

Bij de veelgestelde vragen staat hopelijk het antwoord op jouw vraag. Mocht je er dan nog niet uitkomen zit er niets anders op dan contact met seaters te zoeken:

https://seaters.zendesk.com/hc/nl/requests/new  of mail met ze via: helpdesk@seaters.com

 

Hoe bevestig ik mijn tickets?

Er zijn twee manieren om uw tickets te bevestigen. Ofwel via de e-mail die u kreeg met bericht dat de tickets u werden toegewezen. Daarin staat een link. Na klikken op deze link, dient u zich in te loggen met uw account dat u reeds hebt aangemaakt om tot de Fan Group toe te treden. Dan kunt op een knop ‘bevestigen’ klikken. Daarna dient u nog enkele persoonlijke gegevens in te vullen en op ‘bevestigen’ te klikken.

Bevestigen kan echter ook nog op een andere manier. Via uw Seaters-account, bij ‘mijn zitplaatsen’. Hier ziet u welke welke zitplaatsen u reeds heeft bevestigd ('u hebt tickets') of welke je nog moet bevestigen ('we hebben tickets voor u'). Dan kunt u rechts op het groene pijltje klikken en op de volgende pagina bevestigen. Door gewoon te antwoorden op SMS berichten en/of e-mails worden uw tickets NIET bevestigd.

 

Waar kan ik na bevestiging en/of betaling mijn ticket(s) vinden?

Na het bevestigen en/of betalen van uw  ticket(s), kan u deze steeds terug vinden in uw account op Seaters. Dit onder de tab ‘Mijn tickets’. Daar klikt u op het evenement, daarna ziet u de knop om uw tickets te downloaden en/of printen.

Pagina weergeven


Dit heb ik inderdaad gedaan, Seaters volgens beide mogelijkheden benaderd. Wanneer kan ik een reactie verwachten? Aangezien de wedstrijd morgen einde van de middag al is. 
We hebben de tickets ook betaald en in mijn account staat download uw tickets alleen dan krijg ik de vouchers waarbij duidelijk staat dat ik een E-ticket moet krijgen via de mail… deze hebben we niet. 

 


Ik durf het niet te zeggen, @Dijkie67 .  Dit is allemaal het terrein van seaters zelf. Ik zie nergens hun openingstijden staan. Ik zou zowel via het formulier als via de mail proberen.

En uiteraard aandachtig de stappen doorlopen die op hun site vermeld staan. Als het dan niet lukt zit er niets anders op dan hun reactie af te wachten :-(


Dit heb ik inderdaad gedaan, Seaters volgens beide mogelijkheden benaderd. Wanneer kan ik een reactie verwachten? Aangezien de wedstrijd morgen einde van de middag al is. 
We hebben de tickets ook betaald en in mijn account staat download uw tickets alleen dan krijg ik de vouchers waarbij duidelijk staat dat ik een E-ticket moet krijgen via de mail… deze hebben we niet. 

 

@Dijkie67

In de praktijk worden de tickets in de laatste 24 uur voor de wedstrijd verstuurd. Grote kans dat dit ergens in de komende uren alsnog gaat gebeuren…. 

Laat ?     Ja, belachelijk laat…

Waarom doen ze dat?  Geen idee……

Zorgt dit voor onrust?   ……..

 


@Dijkie67 Ik heb helaas hetzelfde probleem. Betaald en nog steeds geen kaarten voor bovenstaande wedstrijd…. Seaters reageert ook nergens op. Al meerdere keren gemaild naar hun.


@Aron2712 Pff, ik heb nu nog weer geprobeerd te mailen en via Facebook messenger een bericht gestuurd…. als ik iets hoor laat ik het je weten. 


@Dijkie67 Ik zal ook iets van mij laten horen als ik iets hoor. Ik vind het wel slecht van KPN dat zij geen oplossing hiervoor hebben. Als ik op het forum kijk, komt dit geregeld voor waarbij standaard het antwoord is, dit wordt geregeld vanuit Seaters en wij kunnen hierin niks betekenen. Maar het zijn wel de prijzen van KPN…. Slechte service….


@Aron2712 klopt! Gister ook met 2 afdelingen van KPN aan de lijn gehangen, die wisten het ook niet… en konden niet verder helpen. Ze gaven aan misschien via Heracles zelf proberen? Dat heb ik nog niet gedaan. 


.


@Dijkie67 , mail gekregen. Er zijn geen kaarten…


@Dijkie67 , mail gekregen. Er zijn geen kaarten…

Wij ook…. Erg balen en slecht dat dit pas nu gecommuniceerd wordt. 


@Dijkie67 , mail gekregen. Er zijn geen kaarten…

Wij ook…. Erg balen en slecht dat dit pas nu gecommuniceerd wordt. 

De e-mail is inderdaad dus toch nog gekomen. 

Zoals ik al schreef, gebeurt dat vaak op het laatste moment. Sowieso binnen 24 uur voor de aanvang van de wedstrijd. 

Ik vind dit persoonlijk heel erg slecht. Je houdt rekening met het bezoeken van een wedstrijd en tot een paar uur van te voren wordt je dan in onzekerheid gehouden. 

@Erwin_

Mijn mening is dat KPN dit eens moet aankaarten bij Seaters. Dit kan toch niet?  


Hoi @Aron2712 en @Dijkie67,

Vanuit contact met Seaters hebben wij begrepen dat er inderdaad geen kaarten beschikbaar zijn voor de wedstrijd van vanavond. Het spijt mij ontzettend, het is natuurlijk erg zuur dat jullie dit op het laatste moment te horen krijgen. 

Uiteraard hebben wij de situatie aangekaart. Voor nu gaan we kijken of we voor jullie tickets voor een andere wedstrijd kunnen regelen via Seaters. Hebben jullie een voorkeur? 


Hallo Hanna,

Bedankt voor je reactie. Het blijft ons wel verbazen dat we van Heracles te horen hebben gekregen dat de tickets wel beschikbaar zijn gesteld aan Seaters. 


@Hanna_ : Lijkt me goed dat KPN eens uitvoerig onderzoekt wat hier speelt. Als daar geen duidelijk antwoord op komt dan is de enige oplossing om te stoppen met zo’n partij. Zeker als blijkt dat er gewoon kaarten beschikbaar zijn gesteld. Dit soort samenwerkingen doen meer kwaad dan goed. 


Het lijkt me waarschijnlijk dat het toch bij Heracles ligt. Zij hebben immers stadionproblemen:

https://www.tubantia.nl/almelo/heracles-almelo-het-braafste-jongetje-van-de-klas-heeft-het-onheil-over-zich-afgeroepen~add1ebdd/


Nadat ik kritiek had geuit over de late communicatie vanuit KPN/Seaters over de wedstrijd kaarten Heracles-PEC moet ik nu ook mijn complimenten uiteten voor @Hanna_ @Kpn over het afhandelen over bovenstaande. Ik heb nu netjes kaarten gekregen voor een andere eredivisie wedstrijd en vandaag ook nog een Heracles wedstrijdshirt gekregen met handtekeningen van de spelers. Bedankt KPN/Seaters.