Skip to main content

We hebben via KPN Seaters kaarten voor Vitesse-Cambuur. Helaas niet binnen. Seaters gisteren al gemaild. Geen reactie. Wat kan ik nu nog doen?

Kaarten zijn dinsdag betaald. 
 

Groeten Sandra

Hoi @Sandrasnip, ik begrijp heel goed dat je graag naar de wedstrijd wil. Maar hiervoor moet je echt bij Seaters zijn helaas. Zie ook dit topic waar nog geen kaartjes zijn ontvangen. Nou heb je ze al een bericht gestuurd. Hopelijk komt de mail nog, want soms komen ze op de dag zelf nog. En hou ook jouw spammap in de gaten. Misschien zitten ze daar zelfs al wel in. Ik hoop het. 


Hallo @Bart_Z 

helaas niet in de Spam map. Ik las idd dat ik bij Seaters moet zijn. Daarom hen ook gisteren gemaild. Maar ik zie ook dat ik niet de enige ben waarbij het lang duurt of ze helemaal niet komen. Het is iets waar KPN zijn naam aan verbindt. Vandaar dat ik het hier ook meldt aangezien dat dan geen visitekaartje is. 


Dat is zeker ook goed, ik zal dat ook doorspelen, want dit is niet fijn. :( 

Wil je het nog laten weten als je een reactie van Seaters hebt gehad?


@Bart_Z ga ik doen. Overigens de tickets niet gehad. Ook niet op het laatste moment. 


Wat ontzettend balen zeg. 😞 Ik heb het in ieder geval aangekaart. Hopelijk laat Seaters snel iets van zich horen.


Dank @Bart_Z voor zover. Ik houd je op de hoogte van de voortgang. 


Heel graag. 

Ik ben nog wel iets te weten te komen. Seaters zorgt voor de afhandeling en de betaling. 

Sidekix verzorgt de verzending. Bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. 

Je kan jouw geld terugkrijgen of kaarten voor een andere wedstrijd indien mogelijk. 


Dank @Bart_Z  

Net contact gehad met een uiterst vriendelijke dame. Er wordt het een en ander uitgezocht en ze gaan contact met mij opnemen. Heel fijn. 


Helemaal top. Hoor graag als er weer contact is geweest.