Skip to main content

Vorig jaar overgestapt van Ziggo naar KPN. Spijt van. Vanuit de meterkast werd een draad getrokken naar de modem in de huiskamer.

Omdat er in de meterkast een stopcontact nodig was is deze geplaatst door Kpn. Ook door toedoen van dit forum.  Want eerst werd gezegd dat ik dat zelf moest regelen. Niet dus.

Nu zijn er werklui die het stopcontact gingen gebruiken. Dit hele stopcontact hangt volledig los. Is vast gemaakt met twee kleine ijzerdraadjes. Echt levensgevaarlijk. De draden zie je gewoon los zitten.  Ik heb een contact formulier ingevuld.  Als reactie krijg ik te horen dat ik de klacht binnen 2 weken had moeten melden. Wat moet ik in vredesnaam naam doen in mijn meterkast waarbij het contact rechts in een hoek zit?

Graag een oplossing hiervoor. Er is echt levensgevaarlijk werk afgeleverd!

Lijkt nu net als of ik als onbetrouwbaar overkom. 

Ik voel mij niet serieus genomen en ben nog blij dat er in de tussen tijd niets gebeurd is in die kast. Zoals brand oid. Levensgevaarlijk!

Echt slecht.

Groet, Hanna 


Ik denk overigens dat u moet aangeven geen schade te hebben maar dat het nooit goed is gemaakt. Juist om schade te voorkomen maakt u de melding lijkt mij.

edit: haal even uw achternaam weg in verband met uw privacy.

Bedankt afwachten dan maar. Hoop dat de moderator er wat mee kan.

Zo is mijn vorige probleem met kpn uiteindelijk ook opgelost.


Net gebeld door KPN as vrijdag komt de monteur. 

Dus bedankt allemaal. 

Groet, Hanna 

 


Ik denk overigens dat u moet aangeven geen schade te hebben maar dat het nooit goed is gemaakt. Juist om schade te voorkomen maakt u de melding lijkt mij.

edit: haal even uw achternaam weg in verband met uw privacy.

Bedankt afwachten dan maar. Hoop dat de moderator er wat mee kan.

Zo is mijn vorige probleem met kpn uiteindelijk ook opgelost.

Hoi, gelukt. Aan jou nog een laatste vraag.  Mijn naam weghalen, hoe doe ik dit bij de al geplaatste reactie?

Daarna stop ik met mijn vragen);

Hanna


Ik heb je naam in het '’beste antwoord'’ gemeld. Een moderator gaat het weghalen.


Ik heb je naam in het '’beste antwoord'’ gemeld. Een moderator gaat het weghalen.

Bedankt!


Super!


Hallo @HannaB, erg fijn dat het wordt opgelost. Nogmaals mijn tip om geleverde diensten altijd even te controleren na afloop. Ik snap de eerste reactie van KPN wel maar ik vind het goed om te lezen dat er alsnog een herstel volgt na uw verhaal hier.

Zet de koffie vast klaar voor de KPN monteur! 


Hallo @HannaB, erg fijn dat het wordt opgelost. Nogmaals mijn tip om geleverde diensten altijd even te controleren na afloop. Ik snap de eerste reactie van KPN wel maar ik vind het goed om te lezen dat er alsnog een herstel volgt na uw verhaal hier.

Zet de koffie vast klaar voor de KPN monteur! 

Ik geef pas koffie nadat ik het stopcontact heb gecheckt! ;)


Nou het is gefixed hoor. 

Prima monteur. Vriendelijk en kundig.

Bedankt voor het denken allemaal.

 

Groet, Hanna 


Super dat het met behulp van dit forum toch is geregeld. Spijtig dat het zo moeizaam ging maar ik snap dat de klantenservice het lastig vindt om na 1 jaar nog aan garantie te denken. 


Nou het is gefixed hoor. 

Prima monteur. Vriendelijk en kundig.

Bedankt voor het denken allemaal.

 

Groet, Hanna 

Heel fijn! Excuses dat het allemaal wat moeizaam ging, inderdaad! Mooi dat het nu opgelost is.


Reageer