Skip to main content

Ik ontvang een "dreigmail” waarin ik zogenaamd zou moeten betalen voor Onedrive. Deze mail wordt ondertekend door Jörg Kramer: directeur klantenzaken bij KPN. 

Ik denk dat KPN dit zou moeten willen weten, en deze hacker zou moeten willen aanklagen. Aangezien de bereikbaarheid van KPN te wensen over laat meld ik dit via dit forum. 

Lieve mensen van KPN: ik stuur de betreffende mail graag door naar jullie, geef maar een emailadres waarop je hem wilt hebben.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @demandiegespamdwordt , goed dat je alert bent !

Dat is inderdaad een valse e-mail, phishing waar je niet op moet ingaan. Het staat ook al op de KPN website: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm

Daar vind je nog meer bekende gevallen en aanwijzingen wat je wel/niet moet doen.

Staat de melding er niet bij? Meld het ons op: valse-email@kpn.com . Bekijk per e-mail programma hoe je de mail in stappen door kunt sturen


Dank je Ruud, Ik word helemaal raar van alle pogingen tot oplichting die ik de laatste tijd voorbij zie komen. Hoop dat dit soort mensen snel van hun bed gelicht worden, en hoop dat iedereen die hun berichten hebben ontvangen recht gaan krijgen op een door hen te betalen schadevergoeding...


Reageer