Skip to main content

We kunnen niet meer inloggen op ons spotify account. Al een ander wachtwoord aangevraagd en deze is verzonden, maar in onze mailapp is geen mail gekomen.

Hoe nu verder?

@Fabel Welkom hier op het KPN Forum! Vervelend dat jullie niet meer kunnen inloggen. Je betaald waarschijnlijk Spotify via ons Factuur. Helaas kunnen wij geen wachtwoorden resetten en kunnen wij klanten alleen voorzien van activatiecodes. Je kunt dus het beste even contact opnemen met Spotify zelf. :hugging:


Misschien even kijken in de map SPAM via de webmail van je email-aanbieder?


Dat heb ik gedaan. Ik heb bij al onze mails gekeken en ook in de spam.

Nergens te vinden. 


Ik zou de link nog een paar keer aanvragen met een tussentijd van een uur. Volgens de helpdesk van Spotify is het de enige manier.


Ook dat al verscheidene keren gedaan. Er toch nog geen mail. Maar ga het nog wel proberen. 

Bedankt voor jullie reactie


Ik zit met het zelfde probleem 

Nieuwe mobiel ,dus ook weer opnieuw overal inloggen 

Heb als gebruikersnaam bestaande uit cijfers 

En ook bij mij komt er geen mail binnen als ik klik op wachtwoord vergeten.

 


Download op je pc/mac/telefoon/tablet een wachtwoordbeheerder en bewaar alle wachtwoorden op één centrale plek. Als je zorgt dat je geen backup op internet plaatst, weet je bijna zeker dat je redelijk veilig zit met deze wachtwoorden.


Tja Jeroen dat is waar maar voor nu een beetje mosterd na de maaltijd :joy:


Klopt maar sommige zullen daar ook in een geval als dit niet aan denken. Het is zo fijn om maar 1 wachtwoord te hoeven onthouden.


Reageer