Skip to main content

Ik heb ruim 2 maanden geleden spotify premium opgezegd. Nu wil ik overstap maken naar spotify family maar kan mij zelf niet toevoegen, want krijg de melding dat ik nog premium heb. Op mijn account van spotify zelf sta ik inmiddels als spotify free. Iemand hiervoor een oplossing.

Hi @YessCage Welkom hier op het KPN Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Waar/wanneer krijg je de melding te zien dat je nog Spotify Premium hebt? 
Als je in de MijnKPN kijkt, bij je producten. Zie je daar ,bij vast of mobiel, nog het Spotify premium abonnement staan, of niet meer? 
Ik wil natuurlijk graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Mijn gegevens zijn ingevuld


@YessCage Oh, ooh! Je bent er tussendoor gegelipt. Ik heb je een activatiecode naar je toe gestuurd. Je ontvangt deze - als het goed is- op het bij ons bekende mailadres. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 


Helaas kan ik met mijn account niet mij koppelen aan family account van mijn vriend. Krijg nog steeds de melding dat ik verbonden zit aan jullie en kan niks wijzigen. Wat moet ik doen? 


 


@YessCage, Hmm.. Normaal gesproken wordt het account op ‘Free’ gezet, wanneer er een nieuwe activatiecode toegestuurd wordt. Bij jou is dit dus niet het geval. Ik zie dat er een openstaande order in het systeem staat. Wellicht heeft het daar iets mee te maken. Ik heb een achterliggende afdeling gevraagd het bij ons bekende account handmatig op ‘Free’ te zetten. 
Hopelijk ontvang ik snel een reactie dat het is gelukt. Zodra ik iets hoor, laat ik het hier weten.:blush:


Goedendag,

 

Helaas heb ik nog steeds problemen met koppelen van mijn account aan een family account. Is er al iets vernomen van de desbetreffende afdeling dat is account nu op FREE staat.

Graag verneem ik van u. 

Jessica van der Kooi


Goedendag,

 

Helaas heb ik nog steeds problemen met koppelen van mijn account aan een family account. Is er al iets vernomen van de desbetreffende afdeling dat is account nu op FREE staat.

Graag verneem ik van u. 

Jessica van der Kooi


Wat balen dat het nog steeds niet lukt, @YessCage. Ik neem het even over van Lisa, want die heeft vakantie. Je krijgt nog steeds dezelfde melding? Dan moet ik namelijk kijken of ik het via een andere route voor elkaar krijg om je account los te koppelen. Wil je in je profiel je abonnementsnummer, Spotify username en 06-nummer toevoegen en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? 


Goedendag,

 

Helaas heb ik nog steeds problemen met koppelen van mijn account aan een family account. Is er al iets vernomen van de desbetreffende afdeling dat is account nu op FREE staat.

Graag verneem ik van u. 

Jessica van der Kooi


Wat balen dat het nog steeds niet lukt, @YessCage. Ik neem het even over van Lisa, want die heeft vakantie. Je krijgt nog steeds dezelfde melding? Dan moet ik namelijk kijken of ik het via een andere route voor elkaar krijg om je account los te koppelen. Wil je in je profiel je abonnementsnummer, Spotify username en 06-nummer toevoegen en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? 

Goedendag, 

 

Ik kan nergens vinden wat mijn abonnementnr is. 

Dus geen idee hoe ik alles kan toevoegen, hopelijk is dit voldoende. 

Mvg 

Jessica


Het gekke is dat het niet meer gekoppeld is aan jouw abonnement, dan moet het dus ergens anders aan gekoppeld zijn. Aangezien het om Facebook gaat heb ik een cijferachtige gebruikersnaam nodig. Als jij naar https://www.spotify.com/au/account/overview/ gaat, wat zie je staan onder gebruikersnaam?


Het gekke is dat het niet meer gekoppeld is aan jouw abonnement, dan moet het dus ergens anders aan gekoppeld zijn. Aangezien het om Facebook gaat heb ik een cijferachtige gebruikersnaam nodig. Als jij naar https://www.spotify.com/au/account/overview/ gaat, wat zie je staan onder gebruikersnaam?

Goedemorgen, 

Dit is t gebruikersnaam: 21fk2mmtdzdek2uhwnac4ykdq


Die heb ik kunnen vinden, heb het bij deze losgekoppeld. Het bleef toch nog een tijdje doorgaan nadat je Spotify op hebt gezegd bij je mobiele abonnement. Binnen 24 uur zou het op Free moeten springen en zou je het kunnen koppelen. 


Ik wil een Spotify activatie code aanvragen. Maar ik krijg dat telefoonnummer of email niet word herkend 

 


Hi @Blackeagle36! Oeh, dat is balen. Kun je je profiel voorzien van je gegevens? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Laat het maar weten als je dit gedaan hebt, dan stuur ik een activatiecode je kant op. 


@Blackeagle36 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden.Â