Ik heb ruim 2 maanden geleden spotify premium opgezegd. Nu wil ik overstap maken naar spotify family maar kan mij zelf niet toevoegen, want krijg de melding dat ik nog premium heb. Op mijn account van spotify zelf sta ik inmiddels als spotify free. Iemand hiervoor een oplossing.
Hi
Als je in de MijnKPN kijkt, bij je producten. Zie je daar ,bij vast of mobiel, nog het Spotify premium abonnement staan, of niet meer?Â
Ik wil natuurlijk graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Mijn gegevens zijn ingevuld
Helaas kan ik met mijn account niet mij koppelen aan family account van mijn vriend. Krijg nog steeds de melding dat ik verbonden zit aan jullie en kan niks wijzigen. Wat moet ik doen?Â
Â
Hopelijk ontvang ik snel een reactie dat het is gelukt. Zodra ik iets hoor, laat ik het hier weten.
Goedendag,
Â
Helaas heb ik nog steeds problemen met koppelen van mijn account aan een family account. Is er al iets vernomen van de desbetreffende afdeling dat is account nu op FREE staat.
Graag verneem ik van u.Â
Jessica van der Kooi
Goedendag,
Â
Helaas heb ik nog steeds problemen met koppelen van mijn account aan een family account. Is er al iets vernomen van de desbetreffende afdeling dat is account nu op FREE staat.
Graag verneem ik van u.Â
Jessica van der Kooi
Wat balen dat het nog steeds niet lukt,
Goedendag,
Â
Graag verneem ik van u.Â
Jessica van der Kooi
Wat balen dat het nog steeds niet lukt,Â
Goedendag,Â
Â
Ik kan nergens vinden wat mijn abonnementnr is.Â
Dus geen idee hoe ik alles kan toevoegen, hopelijk is dit voldoende.Â
MvgÂ
Jessica
Het gekke is dat het niet meer gekoppeld is aan jouw abonnement, dan moet het dus ergens anders aan gekoppeld zijn. Aangezien het om Facebook gaat heb ik een cijferachtige gebruikersnaam nodig. Als jij naar https://www.spotify.com/au/account/overview/ gaat, wat zie je staan onder gebruikersnaam?
Het gekke is dat het niet meer gekoppeld is aan jouw abonnement, dan moet het dus ergens anders aan gekoppeld zijn. Aangezien het om Facebook gaat heb ik een cijferachtige gebruikersnaam nodig. Als jij naar https://www.spotify.com/au/account/overview/ gaat, wat zie je staan onder gebruikersnaam?
Goedemorgen,Â
Dit is t gebruikersnaam: 21fk2mmtdzdek2uhwnac4ykdq
Die heb ik kunnen vinden, heb het bij deze losgekoppeld. Het bleef toch nog een tijdje doorgaan nadat je Spotify op hebt gezegd bij je mobiele abonnement. Binnen 24 uur zou het op Free moeten springen en zou je het kunnen koppelen.Â
Ik wil een Spotify activatie code aanvragen. Maar ik krijg dat telefoonnummer of email niet word herkendÂ
Â
HiÂ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.