Skip to main content

Is het mogelijk om mijn Spotify account los te koppelen van KPN en direct over te gaan op Spotify Premium via Spotify zelf? In andere woorden, ervoor zorgen dat het account op geen enkel moment als gratis account geregistreerd staat?

Ik heb namelijk erg veel offline muziek gedownload en aangezien een gratis account geen nummers offline kan downloaden, worden deze vermoedelijk verwijderd. Aangezien het altijd een enorm gezeik is om deze weer goed gedownload te krijgen, vroeg ik me af of hetgeen ik in de eerste zin van dit bericht omschrijf mogelijk is.  

 

Hoi @Max Hamelinck. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je niet alles opnieuw wil downloaden. Helaas is het niet mogelijk om te voorkomen dat het eerst een Free account wordt. Wanneer je Spotify Premium via KPN opgezegd wordt het Spotify account automatisch terug gezet naar Free door Spotify zelf. Daarna heb je pas de mogelijkheid om een abonnement via Spotify zelf af te sluiten en het bestaande account daaraan te koppelen. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jou vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!