Skip to main content

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn spotify account over kan zetten op mijn nieuwe telefoon?

Beste @AnkeA 

Ik mag aannemen dat je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt van Spotify, je kunt gewoon de app downloaden. Daarna inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord, dan heb je alle speellijsten en jou albums bij de hand. Want dit wordt allemaal bewaard op de server van Spotify, behalve als je albums op jou telefoon hebt bewaard. Maar dit is ook op te lossen om ze opnieuw te downloaden op je nieuwe iPhone.


Beste Dennis,

 

Wat je schrijft werkt niet. Ik heb Spotify gedownload krijg een nieuw account met wel mijn gebruikersnaam. Dat schiet dus niet op. Ik kan derhalve Spotify wel weer verwijderen maar krijg steeds een niet schone versie, met mijn ingevulde gebrnaam. Gaan mogelijkheid tot inloggen helaas

groet


Hoi @Mennoblack. welkom! Als je Spotify installeert op een apparaat waar eerder Spotify op heeft gestaan, dan kan het zijn dat deze automatisch datzelfde account weer pakt om in te loggen. Je kunt echter altijd uitloggen, om vervolgens met andere gegevens weer in te loggen. Hier is een overzicht hoe je uitlogt op de verschillende versies van de Spotify app.