Skip to main content

Hallo,

 

hetzelfde probleem hier. 
mijn details staan in het forum profiel. 
 

mvg

bart

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Bart10. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw mobiele abonnement erbij gepakt en zie dat je het abonnement ongeveer een maand geleden hebt verlengt. Spotify Premium zit niet in het nieuwe abonnement en dat is de reden waarom je geen activatiecode kan aanvragen.  Wanneer je Spotify Premium in Mijn KPN toevoegt aan jouw mobiele abonnement ontvang je automatisch een activatiecode per sms. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Hoi @Bart10. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw mobiele abonnement erbij gepakt en zie dat je het abonnement ongeveer een maand geleden hebt verlengt. Spotify Premium zit niet in het nieuwe abonnement en dat is de reden waarom je geen activatiecode kan aanvragen.  Wanneer je Spotify Premium in Mijn KPN toevoegt aan jouw mobiele abonnement ontvang je automatisch een activatiecode per sms. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog vragen hebt, dan weet je mij te vinden. 

 


Reageer