Skip to main content

Goedenavond,

Volgens mijn abonnement heb ik ook SPOTIFY, echter kan het niet activeren.

Als ik de link volg dan krijg ik de melding dat hij niet in mijn abonnement zou zitten.

Ook heb ik geen activeringscode gevonden, want die heb je nodig heb ik begrepen.

Hoe krijg ik SPOTIFY nu actief?

Kan ik dezelfde activeringscode ook gebruiken als ik hem op mijn mobiel wil activeren?

Hoor het graag.

Alvast bedankt voor de reactie.

Ferdinand

  

Hoi @FFT3886, welkom. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag Spotify wilt gebruiken. Ik kijk graag eens mee waar het mis gaat. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Goedenavond Bart,

 

Profiel ingevuld zoals je hebt gevraagd. Aanvullend. Ik heb Alles in 1 standaard abonnement.

 

Groet Ferdinand


Hoi @FFT3886, bedankt voor je gegevens. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je nog een ouder abonnement hebt waar Spotify gratis bij in zit. 

Omdat je al 5 jaar of langer Spotify niet hebt geactiveerd is het helaas niet meer mogelijk om deze te activeren. Dit is komen te vervallen. 

Ik kan er niet meer van maken. Wil je toch gebruik maken van Spotify kun je bij Spotify een betaald abonnement afsluiten. 

 


Hallo,

 

Hier hetzelfde probleem. Ik heb Spotify premium bij mijn alles in  1 thuis abonnement  maar deze doet het niet.  Als ik het opnieuw probeer te activeren wordt er gezegd dat bij mijn inloggegevens geen Spotify zit.  Hoe los ik dit op?