Skip to main content

Een aantal jaren geleden hebben wij ons abonnement aangeschaft bij jullie. Hierbij kregen wij gratis spotify premium, wat ook nog steeds op de factuur erbij staat. Wij hebben hier nooit gebruik van gemaakt maar dat zou ik nu wel graag willen. Het enige probleem is dat wij, naar mijn idee, nooit een activeringscode gehad hebben. Ik heb al gezocht in de mail en sms. Als ik de code opnieuw wil opvragen en het e-mailadres invul waar wij onze facturen op krijgen staat er dat dit niet klopt. Kan iemand van kpn mij helpen? 
 

Vriendelijke groet. 

@Bonn Allereerst welkom op ons KPN Forum! Leuk dat je gebruik wilt maken van Spotify. Eenmaal gewend, kan je bijna niet meer zonder. Fijn dat je de gegevens al heb ingevuld in je profiel. Ik heb meteen een activatiecode naar je toegestuurd. Ik zag dat er nog een (waarschijnlijk oud) gmail adres bij ons bekend was. In alle vlugheid heb ik de activatiecode daar naar toe gestuurd. Heb jij nog toegang tot dit mailadres? Anders stuur ik gewoon een andere naar het Hotmail adres in je profiel. 
Laat het maar weten!

Ik hoor graag van je. :smiley:


Graag zou ik het ontvangen op het andere e-mailadres wat nu bekend is bij jullie. Bedankt alvast voor de service! 
 

vriendelijke groeten 


@Bonn Bedankt voor je bericht. Er is een nieuwe code naar je onderweg op het andere e-mailadres. Laat je het weten als het gelukt is om Spotify te activeren? Je ontvangt hem binnen 3 uur. :blush:


Goedemorgen,

helaas heb ik nog niks mogen ontvangen op het Hotmail adres. Klopt dit of is er iets mis gegaan?

 

 


@Bonn Je zou het ondetussen al ontvangen moeten hebben. Heb je tot op heden nog geen activatiecode ontvangen? 


@Bonn Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer