Skip to main content

Eerst wil ik even opmerken dat ik het vreemd vind dat klantenservice (volgens mij) alleen via een publiek forum te bereiken is. Klopt dat? Of heb ik iets gemist? 

Nu mijn echte vraag: ik heb samen met mijn partner alles-in-1 standaard en we hebben ook beiden een mobiel abonnement. Nu is mijn contractperiode afgelopen en wil ik graag verlengen, want dat is voordeliger en ik zie dat de abonnementen nu 5G ready zijn. Ik heb momenteel gratis spotify als onderdeel van mijn abonnement. Blijft dat zo als ik verleng? Ik zie namelijk wel een optie spotify in de lijst staan, maar zou daar dan voor moeten bijbetalen, waardoor verlengen juist weer niet voordeliger wordt. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Iets wel gemist. Telefoonnummer 0800-0402, chat (wel wat verborgen) en dit forum. Via dit forum wordt naast de KPN moderators ook geholpen/te woord gestaan door andere klanten (zoals ik).

Spotify mag KPN niet meer als onderdeel van de abonnementen leveren. In de abonnementen betaal je er inmiddels ook de vaste prijs van € 9,99 voor. Dat begon in jouw abonnement voor € 5,99. Want '’gratis'’ moet je bij KPN lezen als inbegrepen. (anders zouden die abo's toch niet duurder zijn geweest dan het goedkoopste….).
Er was wel een beetje korting t.o.v. een los Spotify abonnement maar daar is sinds maart '20 van afgestapt. De laatste periode tot maart 2020 was de prijs ook al 8,99 in je abonnement (echter dus niet gespecificeerd). Ook voor de abonnementen met Spotify inbegrepen is er nu geen verschil meer. Je betaalt dus nu al 9,99 per maand ervoor.

kpn.com/spotify.


Oke, bedankt.