Skip to main content

Goedemiddag. Ik heb een Hussel abonnement bij KPN met internet en tv. Mijn mobiele abo bij T-Mobile loopt 11 januari af, en ik kan dus 11 september verlengen of overstappen. Ik wil overstappen naar KPN. Mijn vraag is kan ik als mijn KPN abo ingaat op 11 januari ook Spotify family activeren en heb ik het goed begrepen dat ik daar dan 5 Euro korting op krijg (10 euro p/mnd ipv 15 euro p/mnd)? 

Hallo @RonSanJoy,

Klopt, zodra je een overstap aanvraagt naar KPN kan je kiezen voor Spotify Family als entertainmentvoordeel voor 5 euro korting op Spotify.  Houd er wel rekening mee dat die 5 euro niet daadwerkelijk op Spotify toegepast wordt maar als korting op je pakketprijs.  
 

 


Hallo @ChrisWissink,

Dank voor je uitleg.

Dus, even voor de duidelijkheid, in mijn geval zou het volgende gelden:

Hussel Internet 100 Mbit/s €47,50

Interactieve TV met een TV-ontvanger €10,00

Spotify Family €14,99

Korting - €5,00

Totaal €67,49

En dit gaat in zodra m'n mobiele abonnement in gaat?


Hallo @RonSanJoy,

Zoals je het beschrijft klopt het inderdaad. Ik kan niet zien wat exact je pakket is, maar zoals de berekening is klopt het inderdaad. 
Eigenlijk moet je het zo zien : 

Hussel Internet 100 Mbit/s €47,50
Korting - €5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger €10,00
Spotify Family €14,99

--------------------------
Totaal €67,49

En dit gaat in zodra m'n mobiele abonnement in gaat?

Zover ik weet wel, maar vaak als je het aangevraagd hebt wordt je na goedkeuring van je nummerbehoud al toegevoegd aan de husselvoordelen op je vaste aansluiting en nog niet op je mobiele aansluiting. Dit laatste is pas als je abonnement in gaat.  Maar pin me er niet op vast, ik laat dit voor de zekerheid nog even door een KPN moderator verifiëren. Die komen hier voor die (verlengdatum) tijd nog wel langs.


Oké dank je wel voor je duidelijk uitleg @ChrisWissink ! 


Reageer